Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionare serviciu public de salubrizare a Comunei Gepiu


Concesionare numarul 568/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEPIU
Adresa postala: loc. Gepiu nr.80, Localitatea: Gepiu, Cod postal: 417149, Romania, Punct(e) de contact: adina mirela alb, Tel.0259479318, In atentia: Primar Bejan Aurel, Email: [email protected], Fax: 0259479318, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionare serviciu public de salubrizare a Comunei Gepiu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Gepiu, satele Gepiu si Bicaci
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciului de colectare si transport a deseurilor din localitatile Gepiu si Bicaci, apartinand Comunei Gepiu
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90121100-2 - Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea, transportul deseurilor menajere, deseurilor rezultate din constructii si demolari, deseurilor voluminoase, animaliere; sortarea; depozitarea controlata
Intervalul: intre: 10, 000si75, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;3.Informatii generale4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie (original sau copie legalizata) nu mai vechi de 30 de zile6.Certificat de inregistrare si codul unic.7.Cazierele judiciare ale persoanelor care au functii de conducere in cadrul societatii ofertantului.8.Atestare ANRSC.9.Statutul de organizare si functionare a societatii
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil si balanta contabila semnat si stampilat cu mentiunea conform cu originalul de organele competente, DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul.2. Scrisoare de bonitate financiar - bancara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind dotarile si utilajele specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport. Autoritatea contractanta solicita, ca cerinta minima: - 1 auto-compactor.2.Dotari cu capacitati de precolectare.3.Declaratie pe propria raspundere privind numarul de personal tehnic de specialitate de care dispune.4. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Modul de prot.mediului, Nivelul calitativ al investitiilor propuse, Nivelul tarifelor platibile de beneficiarii finali, Planurile de finantare, Termene de realizare a investitiilor.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.10.2008 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Conform fisei de date si a caietelor de sarcini ce se pot achizitiona de la sediul autoritatii contractante
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile conform art. 67 din OG 94/2007
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Gepiu / Secretar
Adresa postala: loc. Gepiu, nr. 80, jud. Bihor, Localitatea: Gepiu, Cod postal: 417149, Romania, Tel.0259/479318, Email: [email protected], Fax: 0259/479318
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer