Licitatie Publica - Concesionarea activitatii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie in Municipiul Pitesti
Concesionare numarul 1701/26.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Daianu, Tel. 0248-213994, Email: [email protected], Fax: 0248-212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea activitatii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie in Municipiul Pitesti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea activitatii de deratizare, dezinsectie si dezinfectie in Municipiul Pitesti
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 958, 615 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original, sau copie legalizata, la care se anexeaza copiacertificatului de inregistrare- Licenta minim clasa II, eliberata de A.N.R.S.C.- Autorizatiile de functionare eliberate de institutiile competente, conform legislatiei aplicabile (autorizatie eliberata de A.N.S.V.S.A, D.S.P, A.P.M, unitatea fitosanitara)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (numai pentru persoane juridice/fizice straine), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana ; se accepta orice document echivalent documentelor solicitate pentru persoanele juridice romane ; documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/ atestate la autoritatile competente din tara respectiva.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Bilantul contabil la data de 31.12.2009, depus, inregistrat si vizat la organele competente- Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pentru serviciile ce fac obiectul concesiunii cumulat pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), de minim 6.000.000 lei, exclusiv TVA
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Prezentare maxim 2 contracte similare incheiate cu administratii publice locale, finalizate sau in curs de desfasurare in ultimii 3 ani, cu valoare cumulata si facturata(pentru contractele finalizate)de minim 4, 9 mil.lei, fara TVA, fiecare cu recomandare si copia legalizata;Dotari minime: mijloc de transport autorizat DSVSA pentru transport cadavre de rozatoare colectate in vederea incinerarii.Dovada detinerii in proprietate: aparate tip atomizor, generatoare de ceata rece cu sistem de dispersie in volum ultra redus- min. 40buc;aparate portabile(tip fogger)generatoare de ceata calda - min.10buc;autovehicule transport agenti DDD, materiale si substante, autorizate DSP-min.15buc;aparat autopurtat de mare capacitate generator de ceata calda ? min.5buc;aparat autopurtat de mare capacitate pentru dezinsectii in spatii deschise ? min.5 buc;materiale de avertizare si informare privind desfasurarea activitatilor;echipamente de protectie si de lucru, cu denumirea societatii.Dovada detinerii unui contract de incinerare cadavre rozatoare, raticide neconsumate si ambalaje substante pesticide utilizate, incheiat cu o societate autorizata;se va prezenta sistemul de dispecerat si comunicare pentru coordonarea eficienta a prestarii activitatilor de DDD.Informatii despre personalul de specialitate: numar minim de personal, format din 80 persoane angajate cu contract de munca la societatea operatorului, din care: operatori calificati si instruiti conform legislatiei in vigoare pentru prestarea activitatilor de DDD-75 pers;medic veterinar atestat de Colegiul Medicilor Veterinari din Romania-1 pers;inginer de mediu-1 pers;responsabil contract-1 pers;biolog-1 pers;cadru abilitat de autoritatea fitosanitara-1 pers.Certificate calificare profesionala agent DDD conform O.G.129/2000;certificate instruire profesionala conform O.M.S nr.1225/2003;dovezi angajari la societatea ofertanta(tabel cu angajatii societatii vizat de ITM pe anul curent).Declaratie efectiv mediu anual personal angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani;certificat SR EN OHSAS 18001/2008;certificat SR EN ISO9001/2008;Certificat SR EN ISO 14001/2005;Lista asociati
IV.1) Criterii de atribuire
Tarife-55pct(tarife dezinsectie-20pct, tarife deratizare-20pct, tarife dezinfectie-10pct);Investitii propuse-15pct;Termen realizare investitii propuse-20pct;Modul asigurare protectia mediului-10pct
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.10.2010 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire este disponibila la adresa de Internet www.e-licitatie.ro;Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasat la invitatia de participare la capitolul ?Documentatie si clarificari?.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104648, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelPitesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +4( 0248)219374, Email: [email protected], Fax: +4(0248)219947
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conform prevederilor legale
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +4(0248)213994, Email: [email protected], Fax: +4(0248)212166, Adresa internet (URL): www.primariapitesti.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 18:55