Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea lucrarilor pentru extinderea parcarii auto existente, construirii unui nou parking auto etajat si a unui hotel de 4 * in perimetrul Aeroportului International Cluj-Napoca


Concesionare numarul 1502/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea lucrarilor pentru extinderea parcarii auto existente, construirii unui nou parking auto etajat si a unui hotel de 4 * in perimetrul Aeroportului International Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia, nr. 149
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Reglem.accessens girat.benzi de pres.pe ambele sensuri in l 50 m, marcaje, semnaliz., Ext.parcarii auto exist., Constr.Parking Auto Etajat in per.R.A.Aeroport Cluj-Napoca;Constr.Hotel de 4* in perimetrul R.A.AeroportCluj-Napoca;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45212411-0-Lucrari de constructii de hoteluri (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
55100000-1-Servicii hoteliere (Rev.2)
98351000-8-Servicii de gestionare a parcarilor de autovehicule (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Reglem.accessens girat.benzi ambele sensuri in 50 m, marcaje, semnaliz., Ext.parc.auto exist., Constr.Parking Auto Etajat in per.R.A.Aeroport Cluj-Napoca;Constr.Hotel de 4* in perim Aeroport
Valoarea estimata fara TVA: 69, 372, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind inexistenta starii de faliment(Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de concesiune.)Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului(domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari/clienti in conformitate cu art. 181 din OUG 34/2006- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata)Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale ;Documente justificative privind posibilitatea asigurarii fondurilor pentru realizarea lucrarii (declaratii bancare, declaratii de sustinere financiara etc) corelat cu sursele de finantare declarate in propunerea financiara.;Bilanturi contabile 31.12.2007, 31.12.2008 31.12.2009 vizate si inregistrate de catre organele competente;Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie minim 20.800.000 Lei , (5. 000.360euro).Scrisoare de bonitate bancara
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor proiecte din ultimii 5 ani(Fise-experienta similara pt contracte similare indeplinite in ultimi 5 ani), ultimii 5 ani-contract de de natura similara: Valoarea contract trebuie sa fie de minim 8.319.400 LEI(2.000.000 euro).contracte de administrare/concesiune/lucrari care se deruleaza sau sunt definitivate dar cu lucrarile finalizate. Este obligatoriu sa existe componenta de administrare sau concesiune.Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contractcare va fi prezentata la cerinta minima referitoare la Experienta Similara;Resurse umane si structura managementului-a) Efectivele medii anuale alesi ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii3 ani precum si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului ;Curriculum Vitae , declaratie semnata, privind disponibilitatea;Nivele minime de calificare: Echipa de conducere a lucrarii: - un manager coordonator de proiect;Standarde de asigurarea calitatii siStandarde de protectia mediului si securitatii muncii-Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil pentru asigurarea cerintelor legale pentru asigurarea calitatii si protectia muncii si pentru asigurarea cerintelor legale pentru protectia mediului, pe toata durata concesiunii inclusiv pentru lucrari;Informatii privind subcontractantii-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare -din care sa rezulte partea din contract pentru care sunt nominalizati si procentul ce urmeaza a fi indeplinit de catre acestia.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica: 1. Nivelul redeventei - 40%-2. Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiei tehnice propuse- 40%3. Termen de realizare - 20%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6417/2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.06.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Tipul de finantare- alte fonduri in sensul - integral din fondurile concesionaruluiCuantumul garantiei de participare este de 346.860 lei(83.386Euro)In cazul asocierii dintre mai multi operatori economici fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderi Mici si Mijlocii ( IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16 alin 2 din Legea 346/2004, respectiv se poate constitui 50% din cuantumul garantiei de participare.Deschiderea ofertelor va avea loc in data de: 22-06-2010 orele 10, 00.La adresa Autoritatii Contractante ; Sala mare de sedinte, sediul administrativ central, etajul 2;procedura : licitatie deschisa;Detalii despre Asociere: - se va prezenta acordul de asociere, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza si va deveni anexa la contract.- In cazul asocierii, partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in Acordul de asociere. Ca urmare, vor trebui sa faca dovada ca au resurse tehnice, umane si financiare necesare prestatiei.- Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul Judetean Cluj-Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer