Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea prin delegare de gestiune a serviciului de iluminat public orasul Ghimbav.


Concesionare numarul 1361/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului ghimbav
Adresa postala: Str.Lunga, nr.69, ,Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Punct(e) de contact: Sanda Vladau, Tel.0268/258006, 0268/506604, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/258355, Adresa internet (URL): www.ghimbav.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea prin delegare de gestiune a serviciului de iluminat public orasul Ghimbav.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Orasul Ghimbav.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul contractului il reprezinta gestiunea delegata a serviciului de iluminat public al orasului Ghimbav, prin contract de concesiune pe o perioada de 5 ani.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea prin gestiune a serviciului de iluminat public in orasul Ghimbav.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 768 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;certificate de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale si catre stat;informatii generale;certificat ORC
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.06.2009; cifra de afaceri pe ultimii 3ani minim de 2 mil.lei, dovedita prin formularul cont de profit-pierdere din bilanturile contabile pe anul 2006, 2007 si 2008;lichiditatea>100%, rata profitului>0%.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurarea daca exista;experienta profesionala- se solicita dovada derularii in conditii bune, in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte finalizate sau in curs de desfasurarea individuale sau in asociere care au ca obiect instalatii de joasa si medie tensiune; lisat cu dotari de utilaje, echipamente tehnice(2autospeciale de tipPRB minEURO3, 1automacara cu forta de ridicare de min10tf minEURO3, 2autospeciale pt transp.materiale si muncitori, 1autospeciala pt transp.stalpi; lista cu personalul de specialitate;atestat ANRSC clsII;atestat ANRE tipC1A si C2A;certif.ISO 14001/2005, ISO 9001/2001 si OHSAS 18001/2004.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa.Fact.eval: val.planuri de finantare si dezv, nivel tarif lunar, nivel calit si teh.al sol.propuse, terme.realiz.investitii, nivel redevanta.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.04.2010 Ora: 13:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Data licitatiei: 08.04.2010, ora 10, 00.Garantia de participare 15000lei, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie - 2% din pretul contractului, fara TVA, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Email: [email protected], Fax: 0268/418054
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform prevederilor din OUG nr.34/2006, actualizata.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Orasului Ghimbav
Adresa postala: Str. Lunga, nr.69, Localitatea: Ghimbav, Cod postal: 507075, Romania, Tel.0268/258006, Email: [email protected], Fax: 0268/258355, Adresa internet (URL): www.ghimbav.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer