Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciilor de administrare a Incubatorului de afaceri Craiova


Concesionare numarul 801/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciilor de administrare a Incubatorului de afaceri Craiova
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: str. Calea Bucuresti nr.154A - municipiul Craiova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Prestare servicii de administrare a Incubatorului de Afaceri din Craiova in cadrul Proiectului Dezv. infrastruct. de afaceri in mun. Craiova prin infiintarea unui incubator de afaceri transfrontalier tehnologic si de afaceri, Program PHARE CBC 2005
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
98341130-5-Servicii de administrare de imobile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Servicii de administrare a Incubatorului de Afaceri din Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 2, 798, 883.06 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de intentie privind disponibilitatea solicitantului de a administra incubatorul si de a oferi asistenta tehnica firmelor incubate;
-Decl. privind eligib(formular nr. 12A);
-Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 (formular nr. 12B);
-Certif. constatatoare privind indepl.oblig. exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetele locale;
-Prezentarea unei scurte descrieri a profilului ofertantului si a unui istoric de activitate de minim 3 ani;
-Decl. privind calitatea de participant la procedura(formular nr. 12C);
- capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): pentru persoane juridice romane/straine: 1. pt. societati comerciale: - Certificat Unic de Inregistrare emis de ONRC(CUI), in copie legalizata/echivalent;
- Certificat constatator in original emis de O.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial/echivalent unde isi are sediul societatea, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor;
- certificat de inregistrare in scopuri TVA;
- dovada IMM.2. pentru ONG-uri: - actul constitutiv;
- statutul asociatiei sau fundatiei;
- hotararea instantei judecatoresti prin care s-a dispus inscrierea in Registrul asociatiilor si fundatiilor;
- certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor, aflat la grefa judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabilepozitive pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente;
-Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (Formular nr. 3). Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) egala sau mai mare decat 1.000.000 lei, respectiv 233.552 euro (1 euro= 4, 2817 lei la data de 11.03.2009.;
-Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100) la 31.12.2008: cerinta minima Lg>100%;
-Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)la 31.12.2008: cerinta minima Sp>30%.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista priv. principalele serv. prestate in ultimii 3 ani(Formular 12E).Lista va contine cel putin un contract de serv. similare prestate in ultimii 3 ani, pentru care se va prezenta o recomandare, in original, din partea beneficiarului serv. similare.; Exp. similara (Formular 4 ).Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin un contract de serv. similare cu o val. egala sau mai mare decat 100.000 lei, resp. 23.355 Euro, la care se vor anexa: copie contract, recomandare in original, pv receptie serv. similare; inf. priv. personalul resp: Decl. priv. efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 12I), decl.pe propria respundere priv. nr. mediu scriptic de personal in anul anterior, lista de personal propus pt indepl. contractului (Formular 5), insotita de CV-uri (Formular 6), decl. priv. disponibilitatea (Formular 7). Ofertantul va prezenta echipa manageriala propusa pt. administrarea incub. Cerinte minime pt. personalul echipei manageriale cu sarcini in indepl. contractului: studii superioare tehnice, ec./managemennt al afacerilor, cunoasterea cel putin a unei limbi de circulatie i-nationala, cunoasterea nevoilor IMM, cunostinte si informatii priv. mediul de afaceri din aria geografica de amplasare a incubatorului; Ofertantul va face dovada cadetine personal calificat cu experienta in managementul afacerilor in domeniul IMM-urilor si/sau poate sa atraga experti capabili, sa ofere consultanta si alte servicii de sustinere a afacerilor; Ofertantul va face dovada implicarii in retelele din domeniul incubarii tehnologice si de afaceri din tara si strainatate; Ofertantul va face dovada ca are capacit. de a se implica in sustinerea Incubatorului in rel. cu aut. locale, unitati bancare, institute de cercetare, institute de invatamant superior si unitati economice din regiune.In acest sens se vor prezenta recomandari; Ofertantul va face dovada ca dispune de conexiunile necesare in dom. afacerilor; Oblig. contractuale in desfasurare (Formular 8); Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii; Plan de afaceri fezabil pe termen mediu si lung.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Criteriu de atribuire: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.Factori de evaluare: 1.Nivelul redeventei anuale: pondere 70% ; 2.Nivelul taxei de inchiriere/luna: pondere 30%.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.06.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Proiectul-Dezvoltarea infrastructurii de afaceri in municipiul Craiova prin infiintarea unui incubator de afaceri transfrontalier tehnologic si de afaceri, Programul PHARE CBC 2005 - Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria
VI.2) Informatii suplimentare
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi atasata electronic.Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit prin solicitare scrisa la Serv.Achizitii pentru Obiective de Interes Public, str.A.I.Cuza nr.1, cam.112, tel/fax 0251/415907, orele 8-16.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer