Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciilor de colectare a deseurilor municipale, transportul, operarea si intretinerea statiei de transfer si a punctului verde de colectare din judetul Arges, faza I -zonele de servicii 02 ? 05


Concesionare numarul 2084/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala:  Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110035, Romania, Punct(e) de contact:  Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email:  [email protected], Fax:  0248220137, Adresa internet (URL):  www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciilor de colectare a deseurilor municipale, transportul, operarea si intretinerea statiei de transfer si a punctului verde de colectare din judetul Arges, faza I -zonele de servicii 02 ? 05
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Lotul 1- Campulung Rucar (17.2 mil euro)
Lotul 2- Pitesti Nord (18.6 mil euro)
Lotul 3- Pitesti Sud (18.6 mil euro)
Lotul 4- Mioveni -Topoloveni (17.8 mil euro)
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciilor de colectare a deseurilor municipale, transportul, operarea si intretinerea statiei de transfer si a punctului verde de colectare din judetul Arges, faza I -zonele de servicii 02 ? 05
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1
Valoarea estimata fara TVA: 72, 700, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale despre ofertant;
-Date despre societatea mixta/consortiu;
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-Certificate de atestare fiscala Ministerul Finantelor Publice si Primaria Locala;
-Cazier fiscal;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratiape propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
-Cazier judiciar;
-Certificatul constatator emis de ORC;
-Certificat de inregistrare (CUI) emis de ORC;
-Licenta, emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasacorespunzatoare fiecarui lot;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie referitoare la situatia economico - financiara a ofertantului;
-Ofertantul va evidentia cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru fiecare lot, ofertantii trebuie sa aiba o cifra de afaceri de minim: 1, 5 milioane Euro media ultimilor trei ani (2008; 2009; 2010);
-Scrisoare de bonitate;
-Bilanturile contabile anuale ale ultimilor trei (3) ani, sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele fiscale. (2008, 2009, 2010);
-Declaratii privind cifra de afaceri;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Val serv prest: ?Lot I- min. 1, 1 mil Euro sau echiv lei;?Lot II- min. 1, 2 mil Euro sau echiv lei;?Lot III - min. 1, 2 mil Euro sau echiv lei;?Lot IV - min. 1, 1 mil Euro sau echiv lei.-Recomandari aferente unor serv din lista a caror val cumulata sa fie de min 75 % din val lotului pt care se depune oferta;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Declaratii privind echipamentele si vehiculele la care ofertantul are acces, -Informatii referitoare la personalul de conducere;
-ISO 9001 sau certif echiv;
-ISO 14001 sau certif echiv;
-Declaratie/angajament pe prop rasp care sa dovedeasca respectarea conditiilor de sanatate si securitate in munca.-Inform priv subcontractantii si specializarea acestora.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Propuneri de strategie de colectare selectiva- 10 pct;Timpul mobilizare - 10 pct;Metodologie gestionare plangeri 10 pct;Pretul ofertei 70 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 21.09.2011 Ora: 09:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Sursa de finantare - Tarifele de operare percepute.Deschiderea ofertelor 21.09.2011 ora 11.00 la sediul CJ Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, Pitesti, jud Arges;Garantia de participare 100000 euro, sau echiv in lei pt fiecare lot, valabilitate 180 zile, resp 12.03.2012;Garantie de buna executie 60000 euro in echiv lei, pt 1 an calendaristic, cu exceptia primului si ultimului an;Din motive tehnice hartile aferente Mun Pitesti( zona 03) si manualul de operare si intretinere al statiei de transfer Campulung vor fi puse la dispozitia operatorilor interesati la sediul CJArges, et 2, cam 106, Piata Vasile Milea, Pitesti, Arges
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul Judetean Arges - Serviciul Achizitii Licitatii
Adresa postala:  Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110053, Romania, Tel. 0248220075, Fax:  0248220075
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer