Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIILOR DE SALUBRIZARE


Concesionare numarul 2282/28.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)
Adresa postala: STR PRINCIPALA, NR 657, Localitatea: Sarmas, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Sarmas, Tel. +40 266350603, In atentia: Mindru Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 266350889, Adresa internet (URL): www.sarmas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIILOR DE SALUBRIZARE
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA SARMAS
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONTRACT DE DELEGARE A GESTUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A LOCALITATII
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Operatorul economic va presta urmatoarele activitati: colectarea si transportul deseurilor municipale nesortate, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special; Operatorul economic va incasa tarifele pentru serviciile prestate de la utilizatori, RESPECTIV PENTRU POPULATIE SI INSTITUTII COSTURILE SERVICIULUI SE VOR SUPORTA DE CATRE ADMINISTRATIA LOCALA A COMUNEI SARMAS IAR PENTRU OPERATORII ECONOMICI ACESTIA VOR INCHEIA CONTRACTE SEPARATE CU CONCESIONARUL
Valoarea estimata fara TVA: 351, 600 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat. Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat. Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte. Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?in conformitate cu Ordinul nr.314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: MINDRU VALENTIN, TEPELUS GELU GAVRIL, MARCU ELISABETA, MARCU VASILE CALIN, MARCU MIHAELA, COSARCA AURELIA, PLATON COTFAS FLORIN VASILE, MUSCA MARIA, VOSLOBAN ADRIANLORAND, PADURARU ANA, TRIFAN EMIL, DEAC MARINEL VASILE, DOBREAN AUREL, KIMPIAN MELINDA IULIANA, LAZAR COSTEL DANUT, MARCEUGEN, MANYA LADISLAU, MINDRU MISU, MUSCA CONSTANTIN, OLTEAN ELISABETA, PUI MARIANA SAVETA, TOMPEA PETRU IOAN, VOSLOBAN MARIAN. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului astfel incat informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). In cazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Licenta A.N.R.S.C. pentru salubrizarea localitatilor, in clasa corespunzatoare pentru prestarea serviciilor in comuna Sarmas, valabila la data limita de depunere a ofertelor - copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului - Fisa de informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - conditie obligatorie cifra medie de afceri pe ultimii 3 ani minimum 150.000 lei.Bilantul contabil pe anul 2012 sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatulPentru echivalenta leu-euro in ultimii 3 ani se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099, lei.Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Anul 2012:1euro=4, 4560 leiCopia bilantului contabil va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinireFisa de informatii generale si cifra globala de afaceri - in ultimii 3 ani sa aiba o cifra minima medie de minimum 150000 leiBilantul contabil pe ultimii 3 aniPentru echivalenta leu-euro in ultimii 3 ani se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099, lei.Anul 2011:1euro=4, 2379 lei.Anul 2012:1euro=4, 4560 leiCopia bilantului contabil va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, locul prestarii serviciilor, beneficiari, Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente care sa constituiedovada prestarii a cel putin unui contract de servicii similare de salubrizareSe va atasa completat Formularul - ?Experienta similara? Complet si prez Form, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Conditie obligatorie -doua autogunoiere compactoare de minimum 10mc fiecare, necesare pt a asigura preluarea deseurilor in comuna Sarmas la fiecare 14 zileCompletarea si prezentarea Form ?Decl privind efectivul mediu anual al personalului angajat.Modalitatea de indeplinireLista principalelor contracte similare prestate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare , cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare executate in ultimii 3 ani(se va completa formularul 10).Se va prezenta lista utilajelor folosite cu tipul capacitatea si vechimea masinilor precum si actele care dovedesc autorizarea acestora.Cerinta obligatorie minimum 2 autogunoiere de minim 10mc fiecare necesare pentru colectarea deseurilor la fiecare 14 zile in comuna Sarmasprezentare CERTIFICAT ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul salubrizareprezentare CERTIFICAT ISO 14001 pentru domeniul salubrizare sau echivalentModalitatea de indeplinirePrezentare certificat din seria ISO 9001 sau certificat echivalent, pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publicaPrezentare certificat din seria ISO 14001 sau certificat echivalent, pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 40.00Pretul ofertei agenti economici 15.00Pret pt Deseuri voluminoase 15.00Pret deseuri reciclabile 15.00Pret deseuri electronice 15.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 02.05.2013 Ora: 15:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In situatia in care vor fi doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de nivelul redeventei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMUNA SARMAS
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR 657, Localitatea: SARMAS, Cod postal: 537260, Romania, Tel. +40 266350603, Email: [email protected], Fax: +40 266350889, Adresa internet (URL): www.sarmas.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer