Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciul public de administrare, amenajare si intretinere zone verzi din Municipiul Marghita


Concesionare numarul 2353/17.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Marghita
Adresa postala: C.Republicii nr.1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Punct(e) de contact: Eva Bisa, Tel. +40 359409977, In atentia: Zoltan Pocsaly, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 359409982, Adresa internet (URL): www.marghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciul public de administrare, amenajare si intretinere zone verzi din Municipiul Marghita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Marghita
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciul public de administrare, amenajare si intretinere zone verzi din Municipiul Marghita conform caietului de sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea serviciul public de administrare, amenajare si intretinere zone verzi din Municipiul Marghita conform caietului de sarcini si a anexelor la acestea.Suprafata totala 48.407 mp
Valoarea estimata fara TVA: 3, 393, 144 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Se va prezenta in original: Declaratia privind eligibilitatea (Formular nr. 6)Vor depune aceste documente: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006Se va prezenta in original: Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 7 )Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 8, in original.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii)4 .Declaratia - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr.9.Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune)5 .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formular 10.Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Pocsaly Zoltan - Primar , Lazar Ioan ? Viceprimar , Demeter Cornelia ? secretar municipiu Marghita, Bereteu Viorica ? Contabil sef , Bisa Eva ? director executiv adj, Pazmandi Ildiko ? consilier achizitii , Curtean Rodica ? consilier jurudic, ,Kalmar Ilona ? contabil, viza control financiar preventiv6 .Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice sau de catre autoritatile subordonate acestuia care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul general consolidat de stat, in original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau in copie legalizata7.Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original sau in copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele"conform cu originalul" sau in copie legalizata care sa ateste ca ofertantul nu inregistreaza in luna anterioare celei de depunere a ofertelorNota: In cazul in care se depune oferta comuna, certificatele de atestare mentionate la pct. 6, 7, vor fi depuse de fiecare asociat.Certificatele de atestare vor fi depuse obligatoriu in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta certificatele de atestare emise de catre organele competente din tara ofertantului. In cazul in care in tara ofertantului nu se emit documentele solicitate, ofertantii pot prezenta o declaratie pe propria raspundere, in limba romana si in forma autentificata, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele corespunzatoare, locale si nationale, din tara de origine.Vor fi enumerate aceste organe fiscale, locale si nationale, si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original- Vor fi descalificati ofertantii (persoane juridice/fizice straine) care se afla in una din urmatoarele situatii: omit sa prezinte declaratia solicitata sau/si nu prezinta lista organelor fiscale competente din tara de origine si/sau datele de contact ale acestora.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare.In cazul in care se va prezenta, in conformitate cu prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006, initial doar o declaratie pe propria raspundere, prin care confirmati ca indepliniti cerintelede calificare astfel cum au fost solicitate, ofertantii au obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentele relevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) de pe langa Tribunalul Teritorial competentsau echivalent, in original sau in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine pot prezenta, fie certificat constatator emis de organul competent din tara de origine din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata, fie actul constitutiv si statutul candidatului impreuna cu toate modificarile acestora, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatile supuse achizitiei, in copie legalizata. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Persoanele juridice/fizice romana vor prezentar Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de cel 3.000.000 lei. Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2 (50% din valoare)Modalitatea de indeplinireSe va prezenta: - declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012)Pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii mentionati, media cifrei de afaceri globale cel putin 3.000.000 lei. ? formular 11- bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant de pe ultimii 3 ani, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Convertirea in LEI si EURO, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.NOTA: In cazul in care, candidatul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globale se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Astfel, daca a fost infiintat in anul 2011, pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii 2011 si 2012, media cifrei de afaceri globale de cel putin 3.000.000 lei. Daca a fost infiintat in anul 2012, pentru a fi calificat, candidatul trebuie saaiba o cifra de afaceri globale de cel putin 3.000.000 lei in anul 2012.Persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinireOfertantii nerezidenti vor prezenta bilantul, sau extras din bilant, inregistrat la organul fiscal competent in tara de origine, in copie, cumentinea ?conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in originalDocumentele de calificare referitoare la capacitatea economico-financiara a ofertantului, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta profesionala similara: Se va prezenta o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani. Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor Pentru a se califica ofertantii trebuie sa faca dovada ca au prestat in ultimii 3 ani cel putin un contracta similar care sa fi avut ca obiect amenajarea si intretinerea a cel putin 5.000 mp spatii verziModalitatea de indeplinireConditia de calificare de mai sus se considera ca este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand contractele similare, in original, - formular 12- Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a contractelor nominalizate ca experienta similara?, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul nominalizate ca experienta similara. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (mp), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul prestarii serviciilor;
- copie legalizata sau copii lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contracte finalizate si procese verbale partiala lucrarilor nefinalizate executate in baza contractelor care dovedesc experienta similara care sa ateste ca serviciile au fost prestate in conformitate cu normele profesionale in domeniu.- Recomandare (document constatator) sau documente echivalente pentru persoane juridice romane si straine, pentru contractele nominalizate ca experienta similara in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?NOTA: In cazul in care un contract prevede bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa cantitatile si valoarea lucrarilor similare solicitate.Se califica ofertantii care prezinta contracte, procese verbale de receptie fara obiectii incheiate in termenele contractuale, procese verbale de predare-primire si recomandari pozitive din partea beneficiarilor pentru toate lucrarile si serviciile declarate.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta atat documentele aferente contractului de subcontractare cu antreprenorul general cat si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final, in cazul asocierii, se va prezenta in forma autentica. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.Cursul valutar la care se calculeza echilaventa leu-euro este cursul mediu al BNR din luna anterioara depunerii ofertei;Ofertantii care prezinta praguri valorice mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi.Pentru persoanele fizice/juridice straine, moneda folosita in contractele similare prezentate va fi transformata in lei, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de catre Banca Nationala a Romaniei din data la care s-a facut receptionarea lucrarilor, documentele de calificare referitoare la experienta similara, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original, 2. Resurse tehnice ? utilajeOfertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractuluiSe va solicita dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin urmatoarele utilaje: ?Motocoasa/masina de tuns iarba- 4 buc.?Masina de tuns gard viu- 1 buc.?Autoutilitara- 2 buc.?Autoutilitara dotata cu cisterna- 1 buc?Drujba- 2 buc?PRB- 1 bucModalitatea de indeplinireSe va prezenta o declaratie referitoare la utilaje, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune operatorul economic necesar pentru indeplinirea contractului.- Formular 15Se vor anexa suplimentar declaratiei: -Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace de transport, etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului.NOTA: In cazul asocierii declaratia trebuie completat doar de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele tuturor partenerilor asociati.Documentele de calificare referitoare la resursele tehnice, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original, 3. Personalul tehnic de specialitatePentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciilorPentru prestarea serviciilor se impune solicitareanominalizarii urmatoarelor persoane: - sef punct de lucru care sa cordoneze activitatea - inginer horticol/agronom/peisagist : - cel putin 1 persoana-responsabil cu gestionarea deseurilor : cel putin 1 persoana-muncitori calificati : cel putin 8 persoaneCalificari si abilitati pentru personalul nominalizat: Experienta profesionala in pozitii similare minim 3 ani pentru sef punct de lucruSe va specifica numele fiecarei persoane precum si activitatea specificaobiectului contractului pe care o va executa. Din declaratie trebuie sa reiasaca au fost prevazute persoane pentru executarea fiecarei activitatimentionata in anexa la caietul de sarciniModalitatea de indeplinireSe va prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere ? formular nr.13Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind personalul cheie a ofertantului propus pentru indeplinirea contractului ( formular 14)si personalul alocat pentru fiecare tip de activitate (formular 14/A)Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: ?copia legalizata a diplomei de absolvire a studiilor universitare si CV-ul in originalpentru sef punct de lucru si personal cheie (anexa la formular 14)?declaratia de disponibilitate semnat de titular, in original pentru angajatii temporari?contract de munca pentru angajatii permanenti?dovada/declaratie pe propria raspundere ca au participat la executarea unui contract similar avand ca obiect amenajare si intretinere spatii verziNota: Se solicita personal de specialitate in domeniu.Nu se accepta contracte de colaborare incheiate cu persoane fizice care nu sunt constituite in PFA sau nu desfasoara activitati independente I.I.Persoanele fizice/juridice straine pentru demonstrarea pregatirii profesionale a personalului, pot folosi echivalente ale documentelor solicitate din tara lor de origine.Documentele de calificare referitoare la personalul tehnic de specialitate, care au fost emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in originalInformatii privind angajamentul fermPentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din OUG, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de servicii prestate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta: - angajament ferm de sustinere privind capacitatea economica si/sau financiara - Formular nr. 18 daca este cazul- angajament ferm de sustinere privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - Formular nr. 19 daca este cazul- formularele si certificatele solicitate la cap. III 2.1.b)., - toate documentele solicitate in prezenta fisa de date a achizitiei in legatura cu criteriul de calificare pentru care acorda sustinere.Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna. Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuireModalitatea de indeplinireSe va prezenta: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. ? formular 17Anexat la acordul de asociere se vor prezenta de catre fiecare asociat in parte: a)documentele privind situatia personala, solicitate in cadrul capitolului III.2.1a), , b)documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, solicitate in cadrul capitolului III 2.1b)c) documentele privind situatia economico-financiara, solicitate in cadrul capitolului III 2.2., - conditia referitoare la Cifra medie de afaceri globala, in anii mentionati, poate fi indeplinita de unul dintre asociati, sau cumulativ de catre toti asociatii, d) documentele privind capacitatea tehnica si profesionala, solicitate in cadrul capitolului III 2.3 - conditiile privind capacitatea tehnica si profesionala, pot fi indeplinite numai de unul dintre asociati sau de mai multi asociati, cumulativ.In situatia in care oferta este declarata castigatoare, asociatii sunt obligati sa-si legalizeze asocierea, cel tarziu pana la semnarea contractului de achizitie publica. Prezentarea acordului de asociere intr-o forma necorespunzatoare, atrage dupa sine respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 31.07.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
1.In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care au preturile ofertate identice, clasamentul final se va face prin reofertare, autoritatea contractanta solicitand ofertantilor in cauza reofertarea propunerii financiare in plicuri inchise si sigilate.2.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu solicita completari ale documentelor depuse (ofertele cu o documentatie incompleta fiind respinse ca inacceptabile), exceptie facand situatia depunerii ?Formularului ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor decalificare?) prin care sa se confirme ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei (art.11 alin 4 din HG 925/2006). Declaratia in cauza va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modulconcret de indeplinire a cerintelor din fisa de date astfel incat sa fie posibila verificarea efectiva a indeplinirii criteriilor solicitate, aceasta incluzand mentionarea numarului si a datei contractelor, a obiectului si valorii fara tva a contractelor; mentionarea concreta a cifrei de afaceri realizata in anii solicitati etc. In cazul in care declaratia mentionata nu este depusa, documentele care nu au fostdepuse la data deschiderii ofertelor nu vor putea fi depuse ulterior iar oferta va fi declarata inacceptabila. Termenul de prezentare a documentelor lipsa este de 3 zile lucratoare de la solicitarea expresa a autoritatii contractante. Termenul de 3 zile lucratoare incepe sa curgadin ziua urmatoare celei in care s-a transmis solicitarea prin fax.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Biroul Achizitii Publice - UAT Marghita
Adresa postala: str. Calea Republicii, nr. 1, Localitatea: Marghita, Cod postal: 415300, Romania, Tel. +40 259362001, Email: [email protected], Fax: +40 359409982, Adresa internet (URL): www.marghita.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer