Licitatie Publica - Concesionarea serviciului de administrare si exploatare cu Sistematizarea circulatiei parcajelor existente aferente sediului administrativ al Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Concesionare numarul 1306/18.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului de administrare si exploatare cu Sistematizarea circulatiei parcajelor existente aferente sediului administrativ al Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: Parcarea existenta aferente sediului administrativ al Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciului de administrare si exploatare cu Sistematizarea circulatiei parcajelor prin instalarea de bariere electromecanice de catre concesionar
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
63712400-7 - Servicii de parcare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea serviciului de administrare si exploatare a parcajului aferent PS 2 prin inchiriere cu taxa orara, conform documentatie de atribuire.
Intervalul: intre: 582, 127si873, 191 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. (original)Valabilla depunerea ofertei .Cerinte minime obligatorii pentru ofertanti: Prezentarea de documente justificative ce atesta includerea in activitatile declarate a urmatorului cod CAEN rev. 2 :6832 Administrarea imobilelo pe baza de comision sau contract-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat-Istoricul litigiilor-Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerintele de calificare minime solicitate sunt: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2.900.000 lei, sau demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.-Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2007 si 31.12.2008 prezentate in copie legalizata.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (Formular B2)-Obligatii contractuale in desfasurare-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formular nr.12 E)- Certificat - ISO 9001 sau echivalent- Certificat - ISO 14001 sau echivalent- CertificatOHSAS 18001 sau echivalent- Declaratie privind dotarile- Declaratie privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat.
IV.1) Criterii de atribuire
Criteriul de atribuire a contractului de concesiune este cel mai mare nivel al redeventei
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.02.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spalaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 2562, alin. (1), lit. a) si alin (2) din O.U.G. 34/2006 cu mod. si complet. ult.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic ADP Sector 2
Adresa postala: Sos Electronicii nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Email: [email protected], Fax: 0212527779
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 08:42