Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului de gestionare a Complexului Balnear Praid


Concesionare numarul 2216/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Praid (Consiliul Local Praid)
Adresa postala: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: Ambrus Sandor, Tel. +40 266240174, In atentia: Administrator Public, Email: [email protected], Fax: +40 266240175, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului de gestionare a Complexului Balnear Praid
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Praid, jud. Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesiunea serviciului de gestionare a Complexului Balnear Praid pentru o perioada de 15 ani
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
70330000-3 - Servicii de gestionare a bunurilor imobiliare pentru terti (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea serviciului de gestionare a Complexului Balnear Praid
Valoarea estimata fara TVA: 8, 882, 430 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular nr. 1B) Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Completare Formular nr.2.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.C) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006: Completare Formular 3Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie si de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie si de a demonstra indeplinirea cerintei.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele de confirmare pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?D) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 Conflictul de interese. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bokor Alexandru, Kali Arpad, Ambrus Sandor, Koncz Endre, Fodor Maria Magdolna.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceasta declaratie.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta aceasta declaratie. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate in turism si/sau activitati balneare.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, - media cifrei de afaceri globala al ultimilor trei ani financiari incheieti (bilant inregistrat) trebuie sa fie de minim 1.000.000lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza informatii referitoare la principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractului de concesiune.Cerinta minima cel putin un contract similar de valoareaestimata a contractului ce urmeaza sa fie atribuit sau mai multe contracte avand suma valorilor la valoarea estimata a contractului.Documente de confirmare: - certificate / documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate.Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispunede: minim 37 persoane care si-au exprimat disponibilitatea participarii la realizarea serviciului, dintre care: a) ManagerCerinte minime care vor fi indeplinite: - Cel putin 3 ani de experienta in management- studii superioare.b) Manager financiarCerinte minime care vor fi indeplinite: - Cel putin 3 ani de experienta in managementul financiar- studii superioare economie/finante sau alte studii relevante in domeniuDocumente de confirmare: Copie diploma si certificat de vechime in domeniu, pentru persoanele propuse ca manager si manager financiar pentru serviciul concesionat.Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului, conform ISO 9001/2008 sau echivalent.Standarde de protectia mediuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Valoare investitii angajata de realizat la CBP exprimat in lei 15.00Valoare discont (in procente) pentru institutii scolare, hoteluri, pensiuni locale si localnici 15.00Valoare cota parte din incasari pentru cheltuieli publicitare a CBP 5.00Numar serviciu organizate la nivelul CBP 5.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 08.10.2012 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care vor fi mai multe oferte cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de pretul ofertei. Oferta cu pretul cel mai mare pe primul loc, celelalte oferte in ordine descrescatoare al pretului. Daca si in acest caz vor fi mai multe oferte clasate pe primul loc, vom solicita de la ofertantii clasati pe primul loc depunerea unei noi oferte.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Praid
Adresa postala: str. Principala nr. 394, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Tel. +40 266240175 / +40 720541400, Email: [email protected], Fax: +40 266240175 / +40 266240174, Adresa internet (URL): www.primaria-praid.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer