Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN COMUNA RATESTI, JUDET ARGES
Anunt de participare numarul 97677/08.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RATESTI (PRIMARIA RATESTI)
Adresa postala: com. Ratesti, sat Tigveni, jud. Arges, Localitatea: Ratesti, Cod postal: 117610, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE BALANESCU, Tel.0248664066, Email: [email protected], Fax: 0248664066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN COMUNA RATESTI, JUDET ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ratesti, Judet Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea, extinderea si intretinerea sistemului de iluminat public in comuna Ratesti, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Concesionarea sistemului de iluminat public , modernizarea , extinderea si intretinerea pe o perioada de 5 ani cu o perioada pentru rambursarea costurilor lucrarilor de modernizare si extinderepe o perioada de 4 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 247, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 0.5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul local in rate lunare egale pe o perioada de 4 ani.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Concesionar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea, Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la buget, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de inregistrare, Certificat constatator in original emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) vizat si inregistrat de organele competente (copie), Informatii cu privire la bonitatea si capacitatea financiara, Fisa informatii generale din care sa reiasacifra de afaceri pe ultimii trei ani (, 2007, 2008, 2009)cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei, obligatii contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta ANRSC pentru servicii de iluminat public clasa I II sau III
Atestat ANRE pentru lucrari de instalatii electrice in gama de tensiuni 0.4 110 Kv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Cifra medie de afaceri, experienta similara si recomandari beneficiari
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea anuala a costului intretinerii si exploatarii SIP
20%
Descriere:
3.
Valoarea redeventei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
19.04.2010
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 00:00
Locul: Primaria Ratesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice, Primaria Comunei Ratesti
Adresa postala: Sat Tigveni, nr.26, DJ 702 G, Localitatea: Ratesti, Cod postal: 117610, Romania, Tel.0248664066, Email: [email protected], Fax: 0248664066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 14:04