Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATE PRIN DELEGARE DE GESTIUNE,COM. PUFESTI,JUD.VRANCEA


Concesionare numarul 1950/01.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pufesti
Adresa postala:  Comuna Pufesti, Judetul Vrancea, Localitatea:  Pufesti, Cod postal:  627275, Romania, Punct(e) de contact:  Brici Maricel, Tel. 0237263052, Email:  [email protected], Fax:  0237263052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRITATEPRIN DELEGARE DE GESTIUNE, COM. PUFESTI, JUD.VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA PUFESTI, SATELE: PUFESTI, DOMNESTI, CIORANI
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
5294 MC
Valoarea estimata fara TVA: 112, 900 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular 12B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale - Cerinta minima: prezentare formulare tip emise de Administratia Financara pentru bugetul consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau copie conforma cu originalul); Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertei(in original sau copie conforma cu originalul); Certificat de inregistrare (copie); Licenta ANRSC pentru prestarea serviciilor de salubrizare, in copie conform cu originalul.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanturi contabile in copiepentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente) si rapoartele anuale de audit financiar si contabil.In cazul in care ofertantul este infiintat dupa data de 31.12.2010, va prezenta orice alte documente legale edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa demonstreze o cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 anicel putin egala cu valoarea estimata a prezentei proceduri (112900 lei).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Va fi prezentata lista principalelor contracte incheiate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, in original sau copie, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. In acest sens, ofertantul va face dovada ca are incheiat cel putin un contract de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare.In cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti (se va completa formularul 1.6. cu anexa)2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (Formular 12H)Cerinte minime de calificare: Documente, emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul are un sistem de management al calitatii certificat sau se afla in curs de certificare.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 pe domeniul vizat de prezenta procedura de licitatie sau alte documente echivalente, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei).Documente, emise de organisme acreditate, care sa ateste ca ofertantul respecta standardelor de protectie a mediului sau ca se afla in curs de certificare. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 14001/2004 pe domeniul vizat de prezenta procedura de licitatiesau alte documente echivalente, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei).Ofertantii vor indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii? Formularul 7.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali max. 80 punctenivelul redeventei max. 20 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 24.05.2011 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa: str Stavropoleos, nr 6 , sector 3Localitatea/Tara: Bucuresti/ RomaniaTelefon: 021/ 3104641Fax: 021/ 3104642, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Persoana vatamata poate sesiza ORGANELE COMPETENTE in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI PUFESTI
Adresa postala:  SAT PUFESTI, COMUNA PUFESTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea:  PUFESTI, Cod postal:  627275, Romania, Tel. 0237263333, Fax:  0237263052
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer