Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului de salubritate al comunei Batar


Concesionare numarul 2248/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABATAR
Adresa postala: LOCALITATEA BATAR NR. 404, Localitatea: Batar, Cod postal: 417045, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BONDAR, Tel. +40 259312268, Email: [email protected], Fax: +40 259312265, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului de salubritate al comunei Batar
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Pe raza comunei Batar
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Prestarea serviciilor de salubrizare pentru localitatile comunei Batar
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Estimam o cantitate zilnica de 0, 772 tone deseuri menajere pentru toata comuna
Valoarea estimata fara TVA: 1, 928, 920 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 1 si 4 - DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 si 181 din ordonantaPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de A.N.A.F.) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente , in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul local sau la bugetul general consolidat.Forma de prezentare: original , copielegalizata sau copie certificata ?Conform cu originalul?Se solicita prezentarea ? Certificat de participare cu oferta independenta (Formular nr. 15)-conform Ordinului presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta . Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului , conform "Formularului nr. 16-Declaratie privind situatia personala a ofertantului" prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 din ordonanta .Persoanele cu drept de decizie pentru aplicarea acestei proceduri de concesionare sunt : Mughiurus Ioan-Primar , Andor Gheorghe-Viceprimar , Hut Nicoleta Teodora-Contabil , Radu Mihaiu-Secretar , Mihut Viorel-Consilier . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : ? ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei? ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare ( conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata)Forma de prezentare: original sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Licenta A.N.R.S.C. din care sa reiasa ca poate presta serviciile ce fac obiectul acestei proceduri de achizitie publica .
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALECifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ai firmei sa fie cel putin egala cu 377.784 lei .
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara care sa ateste executarea in ultimii 3 ani, a cel putin un contract, maxim 3 contracteavand ca si obiect prestarea serviciilor similare cu cele ce fac obiectul achizitiei si a caror valoare cumulatasa fie de minim 1.000.000 lei .Persoana responsabila cu indeplinirea contractului si cu supravegherea si organizarea activitatii prestate ? se va atasa declaratiei cv-ul persoanei respectiveCel putin 2 mijloace de colectare si transport (autocompactor) , astfel incat in cazul in care un mijloc de transport se defecteaza , sa existe celalalt care sa poata sa-l inlocuiasca si contractul sa se deruleze in mod normal . Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca , in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina licenta de transport valabila .Se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea standardului international de mediu in conformitate cu ISO 14001:2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta ofertantii in curs de certificare , cu conditia sa prezinte un act doveditor ca se afla in curs de certificare . In cazul unei asocieri , cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor privind standardele de ISO trebuie indeplinite de toti membrii asociatiei .
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 29.01.2013 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In caz de egalitate a valorii financiare , departajarea se va face dupa nivelul tarifelor ofertate pentru prestarea serviciului catre populatie , avand castig de cauza tariful cel mai mic .
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a unui act al autoritatii contractante
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV-TRIBUNALUL ORADEA
Adresa postala: Parcul Traian , nr. 10 , ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 359432755, Fax: +40 359432755
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer