Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului de salubrizare a municipiului Tarnaveni


Concesionare numarul 1644/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala:  Piata Primariei, nr. 7, Localitatea:  Tarnaveni, Cod postal:  545600, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Modorcea, Tel. 0265/443400, Email:  [email protected], Fax:  0265/446312, Adresa internet (URL):  www.primariatarnaveni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului de salubrizare a municipiului Tarnaveni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Tarnaveni, jud. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Conform Documentatiei de atribuire
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
90921000-9-Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
90923000-3-Servicii de deratizare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Documentatiei de atribuire -se va depune oferta pentru toate serviciile prevazute in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Informatii generale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare;Licenta ANRSC minim clasa 3; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului si bugetul local, respectiv: certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul si certificatul de atestare fiscala emis de DGFP
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani; Ultimul bilant contabil
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport; Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; ISO 14001; ISO 9001; OHSAS 18001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica;Nivelul tarifelor-480 pct;Aspecte tehnice-70 pct; Probleme soc-30 pct; Asumarea riscului-10 pct; Niv. redeventei-100 pct - Total -690 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.09.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala:  Str. Justitiei, nr. 1, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265/263694, Fax:  0265/269199
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala:  P-ta Primariei, nr 7, Localitatea:  Tarnaveni, Cod postal:  545600, Romania, Tel. 0265/443400, Fax:  0265/446312
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer