Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE AL COMUNEI SAGNA (COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE SI SIMILARE ACESTORA)
Anunt de participare numarul 48914/07.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAGNA
Adresa postala: sat: SAGNA, com: SAGNA, jud: NEAMT, Localitatea: Sagna, Cod postal: 617395, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE IACOB, Tel.0233/766002, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233/766213, Adresa internet (URL): www.primariasagna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE AL COMUNEI SAGNA (COLECTARE SI TRANSPORT DESEURI MENAJERE SI SIMILARE ACESTORA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Perimetrul comunei Sagna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie in colectarea si transportul deseurilor menajere si similare acestora de pe raza comunei Sagna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121100-2 - Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Colectarea si transportul deseurilor menajere si similare acestora de pe raza comunei Sagna.
Valoarea estimata fara TVA: 253, 253RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei si se constituie in scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intre ofertanti, legalizare inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea F.12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - F.12B;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular oferta F.10B;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Certificat de atestare fiscala valabil la deschiderea ofertelor;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular informatii generale;
- Informatii privind experienta similara F.12E; recomandari din partea unor beneficiari privind serviciile similare;
- Informatii privind dotarile F.12H prin care sa se dovedeasca dotarea tehnica si utilaje necesare indeplinirii contractului;
- Informatii privind personalul angajat F.12I;
- Licenta emisa de A.N.R.S.C.
- Documente care sa ateste posibilitatea depozitarii deseurilor colectate;
- Informatii privind subcontractantii F.12G;
- Certificat ISO 9001;
- Certificat ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul unui exemplar din documentatie este de 100 lei depus la casieria Primariei Comunei Sagna din sat Sagna, comuna Sagna, judetul Neamt.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 14:00
Locul: sediul Primariei comunei Sagna din sat Sagna, comuna Sagna, judetul Neamt.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent prin reprezentantii sai la deschiderea ofertelor pe baza unei imputerniciri;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante; in max 10 zile de la notificarea rezultatului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 10:11