Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIN DELEGARE DE GESTIUNE, COMUNA PASTRAVENI, JUDETUL NEAMT
Concesionare numarul 2213/03.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PASTRAVENI
Adresa postala: Comuna Pastraveni nr. 1, judetul Neamt, Localitatea: Pastraveni, Cod postal: 617300, Romania, Punct(e) de contact: IOAN ONISEI, Tel. +40 0233783005, In atentia: IOAN LUCIAN BRINZEI, Email: [email protected], Fax: +40 0233783005, Adresa internet (URL): www.pastraveni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PRIN DELEGARE DE GESTIUNE, COMUNA PASTRAVENI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Com.Pastraveni, jud.Neamt - satele Pastraveni, Radeni, Lunca Moldovei si Spiesti
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRELUAREA IN TOTALITATE A RISCURILOR DE CATRE CONCESIONARUL SERVICIULUI, A TUTUROR INDICATORILOR CE REZULTA, INCLUSIV INCASAREA PRIN MIJLOACE PROPRII DE CATRE CONCESIONAR A TARIFULUI DE COLECTARE A GUNOIULUI MENAJER DE LA LOCUITORI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRIZARE
Valoarea estimata fara TVA: 336, 960 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare : Persoanele juridice romane : - Declaratie de eligibilitate si declaratie de neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Prezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare astfel: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia valorilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca societatea ofertanta nu are debite la bugetul general consolidat.- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original, sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Ioan Onisei, secretar - Lidia Brinzei, contabil - Eugenia Ripanu.Persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie legalizata sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (nu mai vechi de 30 de zile), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile care fac obiectul achizitiei publice. Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului;
- Licenta ANRSC prezentata in una din formele : copie legalizata/copie conform cu originalul, atat pentru activitatea de precolectare, colectare, transport si depozitare a reziduurilor solide, cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ( bilanturi contabile pe anii 2008, 2009, 2010) prezentate in una din formele: copie legalizata/copie conform cu originalul.In functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala, acesta va prezenta orice alte documente legale, edificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.Cerinta minima de calificare - pentru serviciul de precolectare, colectare, transport si depozitare a rezidurilor solide: - cel putin 2 autogunoiere compactoare, dovedite cu copii licenta transport, rovignete platite.Cerinta minima pentru gunoiul provenit din demolari: - cel putin 2 autobasculante;
- cel putin 1 buldoexcavator.Contract, precontract sau orice alt document incheiat cu administratorul oricarei platforme de deseuri, autorizata in conformitate cu legislatia de mediu invigoare, fara costuri suplimentare in sarcina beneficiarului in speta Comuna Pastraveni.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Informatii privind protectia mediului
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 01.10.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Pretul ofertei se va calcula astfel: Pt = P gm + P gd + RedUnde termenii au urmatoarele specificatii: Pt - pret total al oferteiP gm - pretul ofertei gunoiului menajerP gd - pretul ofertei gunoiului din demolariP r - redeventaPentru persoanele fizice, tariful maxim stabilit prin HCL nr. 38/30.11.2011 este de 2, 40 lei fara TVA lunar.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu pret/punctaj egal, departajarea se va face in functie de nivelul redeventei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Eventualele contestatii vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Eventualele contestatii se pot depune la C.N.S.C. si la autoritatea contractanta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2012 09:59