Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului public de administrare a domeniului public si privat avand ca obiect intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor, a spatiilor verzi, a locurilor de joaca si a fantanilor arteziene din municipiul Slatina


Concesionare numarul 1534/15.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT
Adresa postala: STR. UNIRII, NR. 2B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 0500, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii, Tel.0249/416420, In atentia: Maria Valceanu, Email: [email protected], Fax: 0249/416426
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului public de administrare a domeniului public si privat avand ca obiect intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor, a spatiilor verzi, a locurilor de joaca si a fantanilor arteziene din municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Domeniul Public al municipiului Slatina
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului public de administrare a domeniului public si privat avand ca obiect intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor, a spatiilor verzi, a locurilor de joaca si a fantanilor arteziene din municipiul Slatina judetul Olt.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
50870000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului pentru terenurile de joaca (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Aria administrativa a municipiului Slatina
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, declaratia privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, certificat de sarcini fiscale emis de catre organele Ministerului Finantelor Publice, certificat de inregistrare, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, cazier fiscal, cazier judiciar al societatii, cazier judiciar al administratorului societatii.Pentru persoane juridice straine documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional(toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente, informatii privind accesul candidatului la liniile de credit pentru sustinerea contractului (scrisori de bonitate din partea bancilor), declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii, declaratie pe proprie raspundere ca pana la data semnarii contractului sa incheie si sa prezinte o asigurare de raspundere profesionala in valoare de minim 10000000 lei, prezentarea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima de 20000000 lei(conform fisei de date).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii(reparatii si intretinere spatii verzi, locuri de joaca, fantani arteziene in ultimii trei ani), lista principalelor lucrari similare(amenajare locuri de joaca, sisteme de irigatii si fantani arteziene)executate in ultimii cinci ani, declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat, declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului, fisa de experienta similara pentru serviciile si lucrarile executate, declaratie de securitate si sanatate in munca, lista cu utilajele si echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului.Pentru dovedirea unei experiente similare operatorul economic trebuie sa indeplineasac urmatoarele niveluri minime: un contract finalizat de intretinere/amenajare spatii verzi in valoare de 1300000 lei, doua contracte finalizate de amenajare locuri de joaca in valoare de 3500000 lei, un contract finalizat de amenajare(constructie), fantani arteziene in valoare de 2600000 lei.Pentru dovedirea capacitatii de manegement operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are angajat un personal de conducere format din minim zece specialisti (conform fisei de date).Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil minim :1 utilaj compelx, 2 buldoexcavatoare, 1 incarcator frontal, 2 autobasculante mai mari de 16 to. Se vor prezenta mostre de piese mobilier urban( conform fisei de date si anexelor respective).
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic: propunerea financiara 80 pct. si propunerea tehnica 20 pct.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 01.07.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru a participa la licitatie ofertantii vor depune prin virament bancar sau printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, suma de 2000000 lei valabila pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Sstavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova- Sectiunea Contencios Administrativi
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu nr.2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Directia Administrarea Domeniului Public si Privat
Adresa postala: str.Unirii nr.2B, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230032, Romania, Tel.0249416420, Email: [email protected], Fax: 0249416426
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer