Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE DIN MUNICIPIUL FAGARAS
Concesionare numarul 2306/08.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Adresa postala: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS, Tel. +40 268211313, Email: [email protected], Fax: +40 268213020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE DIN MUNICIPIUL FAGARAS
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Fagaras
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul va asigura prestarea SERVICIULUI DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE DINMUNICIPIUL FAGARAS, pe o durata de 5 de ani a activitatilor , conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
85311100-3 - Servicii sociale pentru persoane in varsta (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul va asigura prestarea SERVICIULUI DE ASISTENTA MEDICO ?SOCIALA PENTRU PERSOANELE VARSTNICE DINMUNICIPIUL Fagaras, pe o durata de 5 de ani a activitatilor , conform prevederilor din caietul de sarcini.Redeventa minimava fi de 168.381 lei/an fara T.V.A platibila in lei sau corespondent in minim 10 locuri sociale
Valoarea estimata fara TVA: 841, 905 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.III.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.IV.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Constantin Sorin Manduc - primar; Catalin George Cirje - viceprimar; Laura Elena Giunca - secretar, Victoria Prescure - dir econ; Florina Opris - sef birou Achizitii publice; Bogdan Taflan - sef Serviciu Public de Asistenta Sociala; Camelia Maria Sipos Sipos - sef birou asistenta si prestatii sociale; Catalin Florea - consilier compartiment financiar Trebuie sa fie organizati intr-una din formele prevazute in OG 68/2003 privind serviciile sociale, dupa cum urmeaza: a) asociatii si fundatii, culte religioase si orice alte forme organizate ale societatii civile;b) persoane fizice autorizate in conditiile legii;c) filiale si sucursale ale asociatiilor si fundatiilor internationale recunoscute in conformitate cu legislatia in vigoare;d) organizatii internationale de profilFurnizorii privati de servicii sociale mentionati mai sus care pot participa la licitatia organizata pentru concesionarea Serviciului public de asistenta medico-sociala pentru persoane varstnice, trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: a) sa prezinte garantii de solvabilitate financiara;b) sa fi desfasurat activitati de asistenta medico-sociala similare celor scoase la licitatie pentru o perioada de minim 3 ani;c) sa fie acreditate/licentiate potrivit legii de minim 3 ani;d) sa dispuna de resurse umane si materiale necesare derularii contractului de concesiune, respectand Ordinul 246/2006 privind aprobarea Standardelor minime specifice de calitate pentru serviciile de ingrijire la domiciliu pentru persoanele varstnice si pentru centrele rezidentiale pentru persoanele varstnice ;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta pe ultimii trei ani documente echivalente din care sa rezultesituatia economico financiara a ofertantuluiModalitatea de indeplinirese vor prezenta documente echivalente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ?prezentarea unui contract avand ca obiect de activitate servicii similare cu cele pentru care se doreste concesionarea, efectuat in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireCompletare formulare atasate sau documente justificative privind prestarea serviciului
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 40.00Dotarea tehnica 30.00Personal cu experienta 30.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.05.2013 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act nelegal al autorit.contract.;daca se vizeaza continutul docum.de atrib.publ.in SEAP, data luarii la cunostinta este data publ.docum.de atrib.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Fagaras
Adresa postala: str Republicii nr 3, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 268211313, Email: [email protected], Fax: +40 268216282
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 08:45