Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului public de gestionare a animalelor fara stapan din municipiul Fagaras


Concesionare numarul 2315/19.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Adresa postala: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS, Tel. +40 268-211313, Email: [email protected], Fax: +40 268213020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului public de gestionare a animalelor fara stapan din municipiul Fagaras
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Fagaras jud Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
- Capturarea animalelor fara stapan- transportarea animalelor fara stapan la adaposturi- identificarea prin crotaliere- examinare de catre medic veterinar, ingrijire si tratament dupa caz- eutanasierea animalelor bolnave cronic si incurabil, precum si a celor agresive- incinerarea cadavrelor animalelor eutanasiate sau colectate de pe domeniul public
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: 382, 440 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; declaratie privind calitatea de participant la procedura; declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 ;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Constantin Sorin Manduc - Primar; Catalin George Cirje - viceprimar; Laura Giunca - secretar; Victoria Prescure - dir economic; Florina Opris - sef birou; Adrian Bica - sef serviciu Certificat constatator ORC(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Documente echivalente pentru persoane straine valabile la data deschiderii ofertelor, sau (dupa caz) apartenenta din punct de vedere profesional.A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (in situatia in care ofertantul a prezentat doar copie ?Conform cu originalul?).Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti sau tertii sustinatori; in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinireacerintei.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara. Se vor prezenta documenterelevante (bilanturi contabile, extras de bilant, raport de audit etc).Modalitatea de indeplinireOperatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul ? Informatii generale. Pentru calcululechivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.roInformatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, toti membrii grupului vor prezenta informatii privind situatia economico-financiaraModalitatea de indeplinireIntr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 8 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 9 ? Declaratie privind partea/partiledin contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; - Formularul nr. 10 ? Declaratie privind legalizarea acordului. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nueste necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 9 si nu sevor mai prezenta Formularele nr. 8 si nr. 10
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: Op. ec. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de prestare. Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelorModalitatea de indeplinireOperatorii economici vor prezenta Formularul nr. 7.Cerinta 2: Experienta similara-OP. economici vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani -calculati pana la data depunerii ofertei - a unor servicii de natura similara duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 100.000 lei fara TVA. Se vor prezenta maximum 3 contracte(parti relevante ale acestora) / procese verbale de receptie.Modalitatea de indeplinirePentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu / valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.roCerinta 3: Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de ofertantCerinte minime: - un medic veterinar autorizat in conditiile legii- un tehnician veterinar- personal pentru prinderea animalelor.Personalul poate fi angajat sau colaboratoriModalitatea de indeplinireSe va prezenta Formularul 11Se vor prezenta autorizatia medicului veterinar si diploma destudii pentru tehnicianul veterinar.Pentru angajatii proprii se vor prezenta extrase Revisal, iar pentru colaboratori angajamnet de participare/contract decolaborare/ contract de prestare serviciiCerinta 4: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele echipamente: - doua mijloace de transport autorizate de DSVSA conform Ordinului Presedintelui ANSVSA nr. 16/16.03.2010 special amenajate pentrucapturarea si transportul animalelor fara stapan, precum si pentru transportul cadavrelor;
- arma tranchilizantaUtilajele/echipamentele tehnice pot fi detinute in proprietate/inchiriere/leasing.Nota: Cerintele privitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice vor fiindeplinite si prin cumul de catre operatorii economici asociati, inclusiv desubcontractanti.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Formularul 12Autorizatie pentru mijloacele de transport amenajate pentru capturarea si transportul animalelor;Autorizatii Inspectoratul General al Politiei Romane/InspectorateJudetene ale Politiei pentru arma/armele tranchilizante, conform Legii 295/2004 privind regimul armelor si munitiilorCerinta 5: Alte cerinte privind capacitatea tehnica conform OUG 155/2001 (colaborare cu firma de salubritate, firma de incinerare si firma de ridicare a deseurilor toxice)Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta: contract/antecontract incheiat cu o firma de salubrizare, contract/antecontract pentru incinerare sau dovadadetinerii unei instalatii (utilaj de incinerare), contract/antecontractcu o firma de ridicare a deseurilor toxice.Ofertantul declarat castigator va prezenta la semnarea contractului de servicii contractele solicitate valabile.Cerinta 6: Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comunaSe va prezenta Formularul nr. 8 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 9 - Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; - Formularul nr. 10 - Declaratie privind legalizarea acordului. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesaraasocierea, operatorul economic va face mentiunea "nu este cazul" in cadrulFormularului nr. 9 si nu se vor mai prezenta Formularele nr. 8 si nr. 10.Modalitatea de indeplinireIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor 1-5 de la punctul III 2.3.a.ISO 14001 sau certificat echivalentModalitatea de indeplinireOperatorii economici vor face dovada implementarii sistemuluide management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica.Se vor prezenta: certificat dinseria ISO 14001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri, se va face dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru activitatilecontractului asumate in cadrul asocierii. Se vor prezenta: ertificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 31.05.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru departajarea ofertelor aflate pe primul loc cu preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal. Privitor la continutul DA data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Municipiului Fagaras - Birou Proiecte Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala: str Republicii nr 3, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 268211313, Email: [email protected], Fax: +40 268216282
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer