Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului Public de Iluminat al Orasului Dolhasca


Concesionare numarul 1761/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULDOLHASCA
Adresa postala:  STR. CAMINULUI, ORASUL DOLHASCA, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea:  Dolhasca, Cod postal:  727170, Romania, Punct(e) de contact:  ALEXANDRU HUTANU, Tel. 0230546101, Email:  [email protected], Fax:  0230546101, Adresa internet (URL):  prdol-1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului Public de Iluminat al Orasului Dolhasca
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Judetul Suceava, orasul Dolhasca
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciului Public de Iluminat al Orasului Dolhasca
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesionarea serviciului Public de Iluminat al Orasului Dolhasca
Valoarea estimata fara TVA: 1, 209, 452 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original.5.Certificat ORC
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie.b) declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate ifra medie de afaceri ? minim 500.000 Euroc) Dovezi bancare privind capacitatea de finantare a investitiei ? Modernizare SIP Dolhasca .Se va prezenta in original ? Documente emise de organisme financiare care atesta faptul ca operatorul economic are acces la resurse financiare in suma de cel putin 50.000 Lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similareprestate in ultimii 3 ani, Se vaanexa cel putin 1 Contract in copie insotit de Recomandare emisa de unul din beneficiariib) declaratie pe propria raspundere referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciic) declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatd) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediuluie) declaratie pe propria raspundere referitoare echipamentele tehnice, resursele angajate in derularea contractuluif) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestorag) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia munciih) Certificari specificeAtestat eliberat de A.N.R.E (Agentia Nationala pentru Reglementare in Energetica) pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, proiectare si executare de linii electrice aeriene sau in cablu, posturi de transformare, cu tensiuni cuprinse intre 0, 4-20kV, atestat ANREpentru executie lucrari;Atestat eliberat de ANRSC clasa 3 aferentalocalitatilor cu opopulatie de cca 11.000 locuitori.Se vor prezenta, in copiedocumente care sa certifice un sistem de management al calitatii in cadrul organizatiei ? ISO 9001 , ISO 14001 si ISO 18001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economicaPunctaj oferta financiara = 51 punctePunctaj criterii tehnice = 49 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.12.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.215.383, Fax:  0230.215.383
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul pe care il contesta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  Str. Caminului nr. 3, Localitatea:  Dolhasca, Cod postal:  727170, Romania, Tel. 0230.546.101, Fax:  0230.546.101
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer