Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - concesionarea serviciului public de intretinere si amenajare a parcului Linistii


Concesionare numarul 2220/24.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 259437000, In atentia: manuela maghiar, Email: [email protected], Fax: +40 259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
concesionarea serviciului public de intretinere si amenajare a parcului Linistii
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul oradea parcul linistii
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
concesionarea serviciului public de intretinere si amenajare a parcului Linistii
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77313000-7 - Servicii de intretinere a parcurilor (Rev.2)
50760000-0-Repararea si intretinerea toaletelor publice (Rev.2)
71421000-5-Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform caietului de sarcini si a anexelor la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 592, 741.94 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contracte sunt: Florica Chereches, Borbei Eugenia, Adina Marge, Manuela Maghiar, Florea Eduard, Iuliana Kocsis, Ramona Bolos, Adriana Mihelea, Mircea Stejeran, Mircea Ghitea, Loreta Malain, Fiter Miron.Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu DanielPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul concesiuniila datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul concesiunii conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatAplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de concesiune publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -(Formular- INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani.cifra de afaceri globala, medie anuala pe ultimii 3 ani - sa fie mai mare sau egala cu 1.180.000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- care sa ateste executarea in ultimii 3 ani, de contracteavand ca si obiect prestarea se servicii de intretinere a parcurilor si a zonelor verzi/ amenajare peisagistica. Se vor prezenta Minim 1 contract ?maxim 3 contracte avand ca si obiect prestarea se servicii de intretinere a parcurilor si a zonelor verzi/ amenajare peisagistica, cu o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu 590.000leiDeclaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru prestarea serviciilor- prin care sa faca dovada ca detine: ? un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, licentiat in Horticultura, specializarea peisagistica; inginer horticolDeclaratie cuprinzand persoanalul muncitor utilizat pentru presatrea serviciilor - prin care sa faca dovada ca detine? personal muncitor pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul concesiunii. Se va specifica numele fiecarei persoane precum si activitatea specifica obiectului contractului pe care o va executa. Din declaratie trebuie sa reiasa ca au fost prevazute persoane pentru executareafiecarei activitati mentionata in anexa la caietul de sarcini. Se va completa ?formularul cuprinzand personalul alocat pentru fiecare tip de activitate? din documentatia de atribuire.certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru ce face obiectul concesiunii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 92.00Nivelul tehnic al prestarii serviciului- 8.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.10.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
1.In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care au acumulat punctaje identice si care ar ocupa locul 1 intr-un clasament al ofertelor admisibile, va fi declarat castigator, ofertantul cu pretul cel mai scazut. In cazul in care preturile ofertate sunt identice, clasamentul final se va face prin reofertare, autoritatea contractanta solicitand ofertantilor in cauza reofertarea propunerii financiare in plicuri inchise si sigilate Tarifele prezentate in cadrul propunerii financiare, vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursul derularii contractelor.2.1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu solicita completari ale documentelor depuse (ofertele cu o documentatie incompleta fiind respinse ca inacceptabile), exceptie facand situatia depunerii ?Formularului ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?) prin care sa se confirme ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei (art 11 alin 4 din HG 925/2006). Declaratia in cauza vafi insotita de anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor din fisa de date astfel incat sa fie posibila verificarea efectiva a indeplinirii criteriilor solicitate, aceasta incluzand mentionarea numarului si a datei contractelor, a numelui cocontractantilor, a obiectului si valorii fara tva a contractelor; mentionarea concreta a cifrei de afaceri realizata in anii solicitati etc. In cazul in care declaratia mentionata nu este depusa, documentele care nu au fost depuse la data deschiderii ofertelor nu vor putea fi depuse ulterioriar oferta va fi declarata inacceptabila. Termenul de prezentare a documentelor lipsa este de 3 zile lucratoare de la solicitarea expresa a autoritatii contractante. Termenul de 3 zile lucratoare incepe sa curga din ziua urmatoare celei in care s-a transmis solicitarea prin fax .
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer