Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE


Concesionare numarul 751/09.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VINJU MARE (PRIMARIA VINJU MARE)
Adresa postala: STRADA RAHOVEI, NR. 8, VANJU MARE, MEHEDINTI, Localitatea: Vanju Mare, Cod postal: 225400, Romania, Punct(e) de contact: RADOI MARIOARA, Tel.0252350660, Email: [email protected], Fax: 0252350097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ORASUL VINJU MARE, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90000000-7 - Servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
SERVICIILE SE VOR FACE CONFORM PREVEDERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
=Cerinta obligatorie: -Completare formular 1-Declaratie de eligibilitate si declaratie privind neincadratea in prevederile art 181 din O.G. 34/2006-formular 2-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP pe raza careia isi are sediul ofertantul-impozite achitate la zi-in original-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale achitate la zi- in original-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului-copie legalizata-Licenta sau autorizatia eliberate de A.N.R.S.C.-copie legalizata-Autorizatie de mediu-copie legalizata-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, conform Fisa de informatii generale-Formular 4-Ultimul Bilant contabil-in copie legalizata
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completare Formular 3 -Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani-Completare Formular 5- Lista utilaje, instalatii si echipamente tehnice
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
- Cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.05.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
-Contravaloarea documentatiei de atribuire= 50 RON-Ofertantul declarat castigator are obligatia ca in termen de 90 zile de la incheierea contractului de delegare a serviciului public de salubrizare sa constitue garantia de buna executie in cuantum de 1500 lei, conform C.7.3.-C.7.6. din Documentatia de atribuire
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6 SECTORUL 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STRADA NICOLAE TITULESCU, NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conditiile art. 272 din O.U.G. 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SERVICIUL DE SALUBRIZARE - PRIMARIA VINJU MARE
Adresa postala: STRADA RAHOVEI, NR 8, Localitatea: VINJU MARE, Cod postal: 225400, Romania, Tel.0252350660, Email: [email protected], Fax: 0252350097
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer