Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului public de salubrizare a Comunei Sinnicolau Roman


Concesionare numarul 690/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINNICOLAU ROMAN
Adresa postala: Localitatea Sinnicolau Roman nr. 1-4, Localitatea: Sinnicolau Roman, Cod postal: 415500, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Curcudel, Tel.0259-395329, Email: [email protected], Fax: 0259-395329
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului public de salubrizare a Comunei Sinnicolau Roman
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Sinnicolau Roman
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
a) precolectarea, colectarea si transportul deseurilor, ;b) sortarea deseurilor comunale;c) colectarea, transportul, depozitarea deseurilor voluminoase; d)colectarea, transportul si depozitarea deseurilor rezultate din activitati de constructii si demolari;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul de salubrizare se va desfasura pe intreaga arie administrativa a Comunei Sinnicolau Roman
Intervalul: intre: 400, 000si500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de inf. gen. privind ofertantul;declaratia privind calitatea de participant la procedura;declaratie privind eligib.;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;licentaANRSC; certif. de inreg. si codul unic;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nu mai vechi de 30 de zile;Statutul de organizare si functionare a societatii;Cazierele judiciare ale persoanelor care au functii de conducere in cadrul societatii ofertantului
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil semnat si stampilat cu mentiunea conform cu originalul de organele competente, DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind dotarile si utilajele specifice, echip. tehn, mijl. de transport, modul de detinere;Decl. privind nr. de pers. tehnic de spec. de care dispune, nr de personal angajat, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, numele pers. responsabile direct de indeplinirea contr. de concesiune si a fiecarui serviciu; Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. (copii contracte)
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1. Aspecte ec.-fin. ale ofertei2. Nivelul calitativ, tehnic al ofertei3. Nivelul tarifelor de utilizare4. Planurile de finantare si dezv.5. Progr. investitiilor6. Protectia mediului
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 02.03.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer