Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea serviciului public de salubrizare a Orasului Berbesti


Anunt de participare numarul 42607/04.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Berbesti (Consiliul Local Berbesti)
Adresa postala: Str. Principala, nr. 35, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Iulian Mateiescu, Tel.0250869001, Email: [email protected], Fax: 0250869345
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Concesionarea serviciului public de salubrizare a Orasului Berbesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Orasul Berbesti, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACTUL CONSTA IN CONCESIONAREA SERVICIULUI DE SALUBRIZARE AL ORASULUI BERBESTI, JUD. VALCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121100-2 - Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90200000-9-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.1)
90212000-6-Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COLECATAREA, DESZAPEZIREA, Servicii de curatenie, igienizare si servicii conexe SE VOR FACE CONFORM PREVEDERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
96 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
TAXA DE POPULATIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DACA OFERTA CASTIGATOARE ESTE COMUNA MAI MULTOR OFERTANTI, ACEASTA TREBUIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETARE DE FORMULARE : DECLARATIE DE ELIGIBILITATE SI DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN O.G.34/2006
CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, RESPECTIV: CERTIFICAT FISCAL ELIBERAT DE CATRE PRIMARIA PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL SI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA EMIS DE DGFP PE RAZA CAREIA ISI ARE SEIUL OFERTANTUL. NU SE ACCEPTA LA LICITATIE OFERTANTII CE NU SI-AU INDEPLINIT OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, CHIAR DACA ACESTEA AU FOST REESALONATE.
CAZIER JURIDIC AL PERSOANEI CARE ARE CALITATEA DE ADMINISTRATOR AL OPERATORULUILICENTA SAU AUTORIZATIA ELIBERATE DE A.N.R.S.C.
DOVADA CUMPARARII CAIETULUI DE SARCINI
DEPUNEREA TUTUROR DOCUMENTELOR SOLICITATE ESTE OBLIGATORIE, LIPSA ORICARUI DOCUMENT ATRAGAND RESPINGEREA OFERTEI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE 30.000 LEI
BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELORPRESTATII IN ULTIMII 3A ANI
OFERTA TEHNICA, INTOCMITA IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE CAIETULUI DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 12:00
Locul: LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI BERBESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6 SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 272 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Berbesti
Adresa postala: strada Principala, nr. 35, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Tel.0250/869001, Email: [email protected], Fax: 0250/869345
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer