Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN ZONA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA MEDGIDIA


Anunt de participare numarul 90754/13.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de dezvoltare intercomunitara Medgidia
Adresa postala: STRADA DECEBAL NR 35, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: MIRICA DUMITRU, Tel.0728171061, Email: [email protected], Fax: 0241810619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: MANAGEMENTUL INTEGRAT AL DESEURILOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN ZONA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA MEDGIDIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ARIA ADMINISTRATIVA A ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA MEDGIDIA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
2.Sortarea si compostul deseurilor municipale3.Organizarea prelucrarii, neutralizarii si valorificarii materiale si energetice a deseurilor
4.Asigurarea infrastructurii adecvate pentru colectarea selectiva a deseurilor industriale reciclabile
5.Depozitarea controlata a deseurilor municipale prin infiintarea depozitului de deseuri menajere zonal conform PRGD Constanta si administrarea acestuia
6.Inchiderea depozitelor neconforme existente
7.Maturatul, spalatul, stropirea si intretinerea cailor publice8.Colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si operatori economici, asimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice, etc.)
9.Colectarea, transportul, depozitarea deseurilor rezultate din activitati de constructii si demolari10.Curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet municipale11.Dezinsectia, dezinfectia si deratizarea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90510000-5-Eliminare si tratare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90511300-5-Servicii de colectare a deseurilor dispersate (Rev.2)
90514000-3-Servicii de reciclare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 MUNICIPIU; 1 ORAS; 16 COMUNE
Valoarea estimata fara TVA: 490, 393, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
588 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PART.: 490.393, 00 lei/114.000, 00 euro; GARANTIE DE BUNA EX.: -1, 25% din valoarea fara T.V.A. a investitiei propuse;
-5% din valoarea fara T.V.A. a prestatiilor propuse si contractate anual
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRIVATE ALE OPERATORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTANT/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa priv.inf.gen.despre ofer;2.Decl.priv.elig.;3.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din O.U.G nr.34/2006;4.Decl.priv.calit.de partic.la proced.5.Cert.de atest.fisc.emis de org.fisc.comp.priv.plata oblig.la bug.gen.consol, in ORIG.sauCOPIE LEG, valab.la data deschid.ofert;6.Cert.de atest.fisc.emis de org.fisc.al autorit.adminis. pub.loc, care sa atest.ca soc. nu se inregist.cu deb.la bug.local, in ORIG.sau COPIE LEG, valab.la data deschid.ofert;7.Caz.jud.al pers.care are calit.de adminis.al op.COPIE LEG;8.Cert.constat, in orig, emis de of.terit.al Reg.Comert, din care trebuie sa rezulte ca activit.princip.desf.de ofert.este cea de serv.de salub.a loc, precum si fapt.ca nu sunt insc.ment.refer.la aplic.Leg.nr.85/2006 priv.proced.insolventeiORIG/COPIE LEG;9.Certif.de inregist.fisc.elib.de ORCCOPIE CONF.CU ORIG.Pt.pers.jur.straine Op.ec.va prez: doc.edif(cert, caz.jud, alte doc.echiv) prin care sa doved.ca si-a indepl.oblig.de pl.a impoz, tax.si contrib.catre bug.Docum.vor fi prez.in trad.leg.-un doc. in cop.leg.si trad.leg, care dov. o forma de inreg.ca pers.jur, in conf.cu rev.leg.din tara in care ofert.este rez.- act.constit.si stat.ofert.in tara de orig.sau certif.constat.emis de instit.comp, in copie leg.si trad.leg; din acestea trebuie sa rezulte ca activit.princip.desfas.de ofert.este cea de prest.de serv.de salub. a local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008 si la 30.06.2009 vizate si inregistrate de organele competente;
-declaratie privind cifra de afaceri globala din ult.3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul TREBUIE SA DOVEDEASCA CA A REALIZATin anii2006, 2007 si 2008 o cifra medie de afaceri decel putin 18.000.000, 00 euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei www.bnr.ro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Exp.sim.va fi prez.lista princip.contr.incheiate sau in derulare in ult.3 ani in dom.serv.de salub. a loc, resp.in dom.inchid.de dep.neconf.si a infiin.si gest.dep.ecolog.de des.mun, cu precizarea activit.care se real.in cadrul fiecarui contr;in cazul in care activit.de salub.menaj.se realiz.in baza unor contr.incheiate cu utiliz, se va prez.sit.cum.pe fiecare arie adminis.in parte, specificandu-se nr.de astfel de contr.si nr.de utiliz.deserv; 2.Dot.cu util.si mijl.de transp.specif.3.Capacit.prof: Va fi prez.o decl.priv.efec.mediu anual al pers.angaj.si al cadre.de cond.din ult.3 ani;4.CAPACIT.DE EXER.A ACTIV.PROF.: lic.clasa I emisa de Aut.Nat.de Reglem.pt.Serv.Comun.de Util.Pub.pt.pres.serv.pub.de salub.a loc.PT. pers.straine: prez.unui doc.elib.de catre Autorit. Nat.de Reglem.pt.Serv.Com.de Util.Pub.din care sa rez.recunoas.sau echiv.licent/autoriz/atest.emise in tar.de orig.pt.prest.serv.de salub.in loc.5.Stand.de asig.a calit;6Stand.de asig.a prot.mediul;7Inf.priv.subcontr;8Inf.priv.asoc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa faca dov.: -a cel putin 3 contr.de deleg.a gest.serv.pub.de salub.in orase/mun./com.inchei cu autorit.pub.loc.-a cel putin 3 contr.de depoz.a des.mun.incheiate cu autorit.pub.loc.si/sau ag.ec.(firme de salub)copii conf.cu orig.-Infiint.a cel putin 2 stat.de compost;
-Deschid.a cel putin 3 depoz.ec.care sa resp.legisl.de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2010 11:00
Locul: ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR.35 ANEXA (PRIMARIA MEDGIDIA)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii com. de ev. mem. delegati ai UCVAP din cadrul MFP, un reprezentant al Agentiei de protectie a mediului CTA, numai acei reprez.imputerniciti ai oper. eec. care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONTRACTUL CE URMEAZA A FI ATRIBUIT ESTE UN CONTRACT DE CONCESIUNE SERVICIIOPERATORII ECONOMICI INTERESATI SA PARTICIPE LA PROCEDURA VOR TRANSMITE O SCRISOARE DE INTENTIE.Fax: 0241/810619
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 3414641, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR. COCOR ZAMBACCIAN, NR. 1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241615946, Fax: 0241615946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA MEDGIDIA-AVOCAT
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR.35 ANEXA, Localitatea: MEDGIDIA, Cod postal: 905600, Romania, Fax: 0241/810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer