Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONCESIONAREA SEVICIULUI DE SALUBRITATE- PRIN DELEGARE DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRITATE ,COM CAMPENEANCA,JUD.VRANCEA


Concesionare numarul 859/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CIMPINEANCA
Adresa postala: CIMPINEANCA, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Campineanca, Cod postal: 627055, Romania, Punct(e) de contact: PETRICA IACOB, Tel.0237/224463, Email: [email protected], Fax: 0237/224463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
CONCESIONAREA SEVICIULUI DE SALUBRITATE- PRIN DELEGARE DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRITATE, COM CAMPENEANCA, JUD.VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COM CAMPENEANCA, JUD.VRANCEA SATELE CAMPENEANCA , PIETROASA SI VALCELE
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRECOLECTAREA , COLECTAREA , TRANSPORTUL SI DEPOZITAREA DESEURILOR SOLIDE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
0, 5kg/locuitor/zi, echivalentul a 1, 925tone/zi, 693 tone/an, din care: 693 tone/luna de la case individuale.
Intervalul: intre: 150, 000si200, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea: formular - 12 A; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica , a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune servicii - formular - 12 B;certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor la bugetul de stat si bugetul local - valabile la data depunerii ofertelor- original sau copie legalizata; certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului - copie; act constitutiv ( statut)- copie; certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului - original.COPIE LEGALIZATA LICENTA ANRSC-OPERATORUL ECONOMIC TREBUIE SA AIBA OBIECTUL DE ACTIVITATE CORESPUNZATOR EXERCITARII ACTIVITATII PROFESIONALE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI-DOCUMENTULCARE DOVEDESTE FORMA DE INREGISTRARE, CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE COPIE LEGALIZATA SAU XEROCOPIE CERTIFICATA, PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL, CU SEMNATURA SI STAMPILA
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competentprezentarea Formularului B2 INFORMATII GENERALE
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANIFORMULAR 12E, DOVEDITE CU PROCES-VERBAL DE RECEPTIE LA TERMINAREA SERVICIILOR SI/SAU PROCES-VERBAL DE RECEPTIE FINALA CERTIFICAT CONFORM ART. 36^1 ALIN.1 DIN HG 925 /2006 SAU RECOMANDARI2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, FORMULAR 12Ha) Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport , instalatii , echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de SERVICIIb) Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie, si/sauprin contracte de inchiriere.c) Pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari pe toata perioada, pina la terminarea lucrarilor (daca este cazul).d) Cerinta minima : -2 autogunoiere compactoare, -1 wola, -1 autocamion3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor deconducere , FORMULAR 12ICerinta minima: minim 15 angajatiInformatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate, calificareapersonalului de coducere si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului(se vor completa CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinlrea contractului).Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un inginer cu specialitatea ingineria mediului .Se solicita ISO 9001 , OH SAS 18001 si ISO 14001sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
PRETUL CEL MAI SCAZUT
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.07.2009 Ora: 13:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 8, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030081 , Romania , Tel.0213104641 , Fax: 0213104642, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul judetului Vrancea
Adresa postala: Adresa postala: str. Cuza Voda nr.8 , Localitatea: focsani , Cod postal: 620034 , Romania , Tel.0237614000 , Fax: 0237612665, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237614000, Fax: 0237612665
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI CAMPENEANCA
Adresa postala: PRIMARIA COMUNEI CAMPENEANCA, LOCALITATEA CAMPENEANCA, Localitatea: CAMPENEANCA, Cod postal: 627005, Romania, Tel.0237/222917, Email: [email protected], Fax: 0237/222917
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 17:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer