Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea suprafetei totale de 315,90 ha pasune din comuna Sanduleni, judetul Bacau


Concesionare numarul 1489/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sanduleni (Consiliul Local Sanduleni)
Adresa postala: Comuna Sanduleni, sat Sanduleni, judetul Bacau, Localitatea: Sanduleni, Cod postal: 607530, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Dumitru, Tel.0234 335000, Email: [email protected], Fax: 0234 335000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea suprafetei totale de 315, 90 ha pasune din comuna Sanduleni, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pasunea din comuna Sanduleni, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Folosinta si intretinerea pasunii comunale, asigurandu-se exploatarea acesteia in conditii optime
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Sprafata pasunii este de 315, 90 ha
Valoarea estimata fara TVA: 315, 900 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice sau persoane fizice autorizate: Cerinte obligatorii: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Certificate constatoare privind indelpinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local - Dovada inregistrarii persoanei juridice/fizice in Registrul National al Exploatatiilor Copie dupa cardul de exploatatie.- In cazul in care crescatorii de animale sunt constituiti intr-o asociatie cu personalitate juridica se va prezenta lista si copiile cardurilor de exploatatie a membrilor asociatiei;
- Certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor, dupa caz copie xerox;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate - cresterea animalelor original, valabil la data licitatiei;
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie xerox Persoane fizice: Cerinte obligatorii: - copie dupa cartea de identitate;
- dovada inregistrarii persoanei fizice in Registrul National al Exploatatiilor copie dupa cardul de exploatatie - Certificate constatoare privind indelpinirea obligatiilor de plata la bugetul local
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unui program de pasunat si intretinere a pasunii, conform caietului de sarcini
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din puince de vedere economic.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.05.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia se pune la dispozite in mod gratuit la sediul institutiei noastre. Sedinta de deschidere va avea loc in data de 21.05.2010 la ora 10, 00
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0110873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bacau
Adresa postala: strada Stefan Cel Mare nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234 513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Sanduleni
Adresa postala: Comuna Sanduleni, judetul Bacau, Localitatea: Sanduleni, Cod postal: 607350, Romania, Tel.0234 335000, Email: [email protected], Fax: 0234 335000
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer