Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesionarea terenului situat in Statiunea Geoagiu Bai - Parcare Strand pentru realizarea de spatii comerciale


Concesionare numarul 1736/06.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala:  Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea:  Geoagiu, Cod postal:  335400, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Vartolomei, Tel. 0254/248880, Email:  [email protected], Fax:  0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesionarea terenului situat in Statiunea Geoagiu Bai - Parcare Strand pentru realizarea de spatii comerciale
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Statiunea Geoagiu Bai, Parcare Strand
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Obiectul prezentului contract il constituie concesionarea terenului situat in Statiunea Geoagiu Bai- Parcare Strand, in suprafata de 426, 00 mp pentru realizarea si exploatarea unui nr. de 14 spatii comerciale.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
14 spatii comerciale
Valoarea estimata fara TVA: 205, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneriicandidaturii(ofertei cuprinzand documentele solicitatede calificare in vederea selectiei )? original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca are caobiect de activitate codul CAEN 4120 ? lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, si ca nu este in stare de faliment sau lichidare
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care sa cuprinda si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.b) Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, si 31.12.2009 , vizate si inregistrat de organele competente, sau extrase de bilant. Dupa caz, se pot prezenta si alte documente relevante, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare;c)Date financiare: lScrisoare de bonitate bancara emisa de o banca pentru o activitate de cel putin 2 ani (emisa cu cel mult 30 zile inainte de datadepunerii candidaturii ).- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 500.000 euro, - rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani ( 2007, 2008, si 2009 )sa fie pozitive.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte de servicii similare cu cele la care si-a depus candidatura, incheiate si finalizatein ultimii 3ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari privati sau autoritati contractante;( formular 12 E2.Dovada prezentarii principalelor lucrari de executie indeplinirii in ultimii 5 ani ( formular12F)3. Prezentarea a minim 1 sau mai multe recomandari de la beneficiari, in original sau copie legalizata, cu calificativ de ?Foarte bine?.4. Declaratie cu privire la personalul de conducere, tehnic de specialitatesiefectivele medii anuale ale personalului angajat si ale persoanelor care se vor ocupa direct de indeplinirea contractului.(formular 12 I )5. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ce sunt puse la dispozitia lucrarii ( formular 12 H )6. Standarde de asigurarea calitatii- Certificat - ISO 9001 sau echivalentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat , iar cerinta minima este ca poate fi indeplinita in mod cumulativ.7. . Standarde de protectia mediului -Certificat - ISO 14001 sau echivalentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat , iar cerinta minima este ca poate fi indeplinita in mod cumulativ.8.Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale CertificatOHSAS 18001 sau echivalentIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat , iar cerinta minima este ca poate fi indeplinita in mod cumulativ..
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cel mai mare nivel al redeventei
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1C
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 02.12.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Negociere
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
1 spatiu comercial va fi pus la dispozitia cocedentului cu titlu gratuit pentru infiintarea unui centru de informare turistica
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  [email protected]
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  IC Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258.810.289;, Email:  [email protected], Fax:  0258.810.286
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de la data comunicarii
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Secretar oras Geoagiu
Adresa postala:  Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, Localitatea:  Geoagiu, Cod postal:  335400, Romania, Tel. 0254.248.880, Email:  [email protected], Fax:  0254.248.881
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer