Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesiune de lucrari publice pentru realizarea ?CENTRU CIVIC CHILENI, ETAPA II+III ? LUCRARI DE AMENAJARE SPATII IN MANSARDA?


Concesionare numarul 2397/29.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUSENI
Adresa postala: SUSENI 212 HARGHITA, Localitatea: Suseni, Cod postal: 537305, Romania, Punct(e) de contact: Egyed Imre-Andras, Tel. +40 266350004, Email: [email protected], Fax: +40 266350077
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesiune de lucrari publice pentru realizarea ?CENTRU CIVIC CHILENI, ETAPA II+III ? LUCRARI DE AMENAJARE SPATII IN MANSARDA?
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Suseni, sat Chilieni
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Contractul are ca obiect finalizarea lucrarilor si amenajarea spatiilor utile in mansarda imobilului detinut in coproprietate de Comuna Suseni si Composesoratul Chileni. in cota parte de 65% si Composesoratul Chilieni, in cota parte de 35%. In contrapartida, concesionarul primeste dreptul de a exploata rezultatul lucrarilor pe o perioada determinata, pana la concurenta sumei datorate ca redeventa cu valoarea lucrarilor executate. Valoarea lucrarilor este de 190.170, 00 RON, la care se adauga 1.902, 00 RON, adica 1, 0% cheltueli diverse si neprevazute, in conformitae cu Devizul general al investitiei.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Documentatia de atribuire cuprinde anexat Proiectul tehnic al investitiei, intocmit de catre proiectantul de specialitate. Solutia tehnica nu poate fi modificata de catre ofertant la executia lucrarilor. Documentatia de atribuire se afla atasata anuntului de concesionare si poate fi descarcata integral de pe SEAP. Caracteristicile principale ale proiectului: conform Listelor de cantitati anexate. Lucrarile se vor executa conform cantitatilor si indicatorilor fizici din Proiectul tehnic anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 331, 122 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDocumente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri).Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (indiferent de cuantumul acestora). In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite obtinerea acestora pana la termenul limita de depunere a ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: EGYED JO;ZSEF ? primar, MIHALYDEAK ERVIN - viceprimar-consilier, KOVACS ILEANA-ÉVA ? secretar, EGYED IMRE ANDRAS ? inspector, TO;DOR LEVENTE BÉLA ? inspector, SO;LYOM KATALIN ? referent, DEAK ANNA ? referent, ELEKES KOLLO ANGÉLA ? inspector, DO;SA KATALIN ERIKA ? inspector, SZABO SAMOILA ? expert, BALINT ATTILA ? consilier, EGYED MARTA ? consilier, ELEKES-JO;ZSA MARTIN ? consilier, ELEKES JO;ZSEF ? consilier, ELEKES-KOLLO MARTA ? consilier, ELEKES KOLLO TIBOR ? consilier, GAL KATALIN ? consilier, GYORGY ZSOLT ? consilier, GYULAI ARTHUR ? consilier, HORVATH DUMITRINA ? consilier, KOVACS LEVENTE ? consilier, MARTHY BARNA ? consilier, MOLNAR VICENTIU ? consilier, TOTPAL LASZLO; ? consilier.De asemenea, neancadrarea in prevederile art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru tertul sustinator, iar neincadrarea in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 este obligatorie si pentru subcontractanti, acestia urmand a prezenta in oferta declaratiile solicitate, daca este cazul. Persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Statutul si actul constitutiv, pentru asociatii si incheierea civila. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/ofertantii vor fi persoane juridice care urmaresc desfasurarea unor activitati in interes general sau in interesul colectivitatii locale, fara scop patrimonial, cu exceptia partidelor politice, sindicatelor sau a oricaror alte asemenea asocieri.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Statutul si actul constitutiv, pentru asociatii si incheierea civila in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinte obligatorii: Cerinte obligatorii: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Media cifrei globale de afaceri/venitul ofertantului pe ultimii trei ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 150.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau individual in cazul unui singur ofertant).Modalitatea de indeplinirePentru echivalenta valorilor din alte valute in lei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE aferent anilor 2010, 2011 si 2012. Se va completa formularul de informatii generale.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, contract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare) personalul responsabil de indeplinirea contractului.- Manager de proiect, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.Modalitatea de indeplinire1. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, contract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare) personalul responsabil de indeplinirea contractului.- Manager de proiect, 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat;
- copia diplomei de absolvire a studiilor, - copiacontract individual de munca/contract de colaborare/angajament de participare.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.00Valoarea redeventei ofertate 50.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.01.2014 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Proiect finantat din bugetul local. Conditiile de executare si mecanismele de plata sun detaliate in modelul de contract.In cazul unor oferte cu punctaj egal pe primul loc, se va solicita reofertarea pretului in plic inchis.Ofertantului se recomanda sa viziteze si sa inspecteze locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punctul sau de vedere al cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele reale din teren.- Autoritatea contractanta va intocmi un Proces Verbal de Vizitare a Amplasamentului in care se va consemna numele operatorilor economici a reprezentantilor prezenti si solicitarile de clarificari la problemele identificate in amplasament cu ocazia vizitei.- Procesul Verbal va fi inregistrat la sediul Autoritatii contractante si va fi inmanat cate un exemplar fiecarui reprezentant prezent.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepand din ziua urmatoare a unui act considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Suseni
Adresa postala: SUSENI 212 HARGHITA, Localitatea: Suseni, Cod postal: 537305, Romania, Tel. +40 266350004, Email: [email protected], Fax: +40 266350077
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2013 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer