Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - concesiune de servicii de salubrizare


Concesionare numarul 72/12.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINGERU
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 560, Localitatea: Sangeru, Cod postal: 107515, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Dedu, Tel.0244/441016, Email: [email protected], Fax: 0244/441377
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
concesiune de servicii de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe teritoriul localitatilor: Singeru, Salcia, Lapos, Tataru, Gornet Cricov si Chiojdeanca.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
concesiune de servicii de salubrizare pe teritoriul localitatilor: Singeru, Salcia, Lapos, Tataru, Gornet Cricov si Chiojdeanca.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90120000-4 - Servicii de eliminare a deseurilor (Rev.1)
90121000-1-Servicii generale privind deseurile (Rev.1)
90121100-2-Servicii de colectare a deseurilor (Rev.1)
90121200-3-Servicii de transport de deseuri (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
servicii de salubrizare pe teritoriul localitatile: Singeru, Salcia, Lapos, Tataru, Gornet Cricov si Chiojdeanca.Contractul se va incheia pe o perioada de 10 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie pe propria raspundere privind achitarea taxelor si impozitelor locale;Certificat emis de Ministerul Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale;Certificat de la primarie privind achitarea taxelor si impozitelor locale;certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2006.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, se vor anexa 2 recomandari de la beneficiari ai serviciilor similare;Copie licenta ANRSC;Certificat ISO 9001 - standard de asigurare a acalitatii; Certificat ISO 14001 -standard de protectie a mediului.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 25.05.2007 Ora: 08:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documente de plata: Documentatia de atribuire, Garantia de participare.Pretul Documentatiei de atribuire: 100 RONGarantia de participare: 22000 RONConditii si modalitati de plata a Documentatiei de atribuire: numerar la casierie.Data deschiderii ofertelor: 25.05.2007, ora 9:00.Locul deschiderii ofertelor: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Prahova, Str. Cuza Voda, Nr.8, Ploiesti, Judetul Prahova, cod postal 100010.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zola, Nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-522445, Fax: 0244-522445
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Singeru
Adresa postala: Str. Principala, Nr.560, Localitatea: Singeru, Cod postal: 107515, Romania, Tel.0244-441016, Fax: 0244-441377
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer