Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesiune lucrari publice renovare sectie prosectura


Concesionare numarul 1704/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 0241/616784, In atentia:  EC. STANCULESCU CORNELIU, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesiune lucrari publice renovare sectie prosectura
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesiune lucrari publice renovare sectie prosectura
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesiune lucrari publice renovare sectie prosectura
Valoarea estimata fara TVA: 1, 693, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Declaratie pe propria raspundere privind inexistenta starii de faliment5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, pentru toate punctele de lucru inscrise in Certificatul Constatator eliberat de ORC, in termen de valabilitate6.Certificat de cazier fiscal7.Certificat constatator emis de ORC - valabil la data deschiderii ofertei ? din care sa rezulte posibilitatea de a efectua activitati din codul CAEN433 ? Lucrari de finisare sauCAEN 439 - Alte lucrari speciale de constructii si CAEN 9603 ?activitati de pompe funebre si similare8.Documente care atesta inregistrarea candidatului caI.M.M. (daca este cazul).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil)3. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, in valoare de minim 1.693.467lei4. Certificat de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre buget5. Certificat privind impozitele si taxele locale
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani, continand valori/ perioade de executie/ beneficiari - indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati2.Declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii ? in original3.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile/pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere/precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original4.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original5.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele/instalatiile/ echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original6.Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) ? in original7.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original8. Prezentarea autorizatiilor de functionare specifice pentru activitatea de pompe funebre si servicii similare, valabile la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1.valoarea investitiei2.viabilitatea proiectului
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.10.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Dialog competitiv
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Concesiune lucrari publice renovare sectie prosectura
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4(021)310.46.41, Fax:  +4(021)310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. +4(0241)616003, Fax:  +4(0241)616003
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Oficiul Juridic
Adresa postala:  B-dul Tomis, nr. 145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241/616784, Fax:  0241/616784
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer