Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesiune prin delegarii gestiunii serviciului public de salubrizare din orasul Busteni


Concesionare numarul 931/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel.0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesiune prin delegarii gestiunii serviciului public de salubrizare din orasul Busteni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Aria administrativ-teritoriala a orasului Busteni, pentru care are contract de delegare a gestiunii.
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, cu exceptia deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90611000-3-Servicii de curatenie stradala (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din orasul Busteni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"- prezentare declaratie pe proprie raspundere. conform formular nr.2- certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul nr.3- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care sa reiasa ca este abilitat pentru pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului de concesiune
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile din anii precedenti vizate si inregistrate de organele competente in anii 2006, 2007, 2008- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie deminim 100.000 euro- Solvabilitatea patrimoniala calculata conform bilant la 31.12.2008 trebuie sa fie mai mare de 30%.- Lichiditatea generala calculata conform bilant la 31.12.2008 trebuie sa fie mai mare de 100%- Se completeaza formularul 4. "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si declaratie privind cifra de afaceri globala
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular nr. 5 "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.- Completare formular nr. 6 + anexa "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani"- prezentarea cel putin a unui contract similar in orase cu o populatie cel putin egala cu 10.000 locuitori. Pentru situatia in care se prezinta contracte incheiate direct cu utilizatorii, trebuie sa se faca dovada ca sunt deserviti cel putin 10.000 de locuitori. Se va accepta si o combinatie a celor doua.- Completare formular 7+ anexa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului"- Completare formular nr. 8 si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor de salubrizare.- Licenta obtinuta din partea ANRSC- ISO 9001 sau echivalent- ISO 14001 sau echivalent- OHSAS 18001 sau echivalent- declaratia privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Of. cea mai avantajoasa dpdv economic- max 170 pct: nivel tarife - 140 pct; nivel redeventa - 20 pct; Angajarea de personal local - 10 pct. (detalii in fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini)
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5419/03.06.2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.08.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244544781
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Busteni - Oficiul Juridic
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 10550, Romania, Tel.0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer