Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concesiune Serviciul public de transport local de calatori prin curse regulate in municipiul Drobeta Turnu Severin


Concesionare numarul 2226/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: Staiculescu Gheorghe, Tel. +40 252314379, Email: [email protected], Fax: +40 252316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesiune Serviciulpublic de transport local de calatori prin curse regulate in municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Municipiul Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesiune Serviciulpublic de transport local de calatori prin curse regulate in municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 686, 164.85 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea ;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind datoriile la bugetul consolidat general din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata;Persoanele cu functii de decizie in cadrulPrimariei Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: Primar: Constantin Gherghe;
- Administrator Public: Nicolaie Paponiu- Viceprimar: Marius Vasile Screciu-Viceprimar: Carjan Daniel Olimpiu- Secretar: Iota Rogobete- Director executiv: Elena Calianu- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ: Mirela PasatCompartiment Juridic si Contencios Administrativ: Laura Irinel Popescu? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu-Sef Birou Achizitii: Eugenia Laura Saman- Consilier Birou Achizitii: Mariana Marian- Sef Birou Urmarire Lucrari: Marian Florica-Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete Alexandrina ;
-Sef birou- Biroul datorie publica, analize economice si contabilitateProiecte - Damian Emanuela-Sef Serviciu gospodarie: Gheorghe Staiculescu- ConsilierDespa Mariana-- Consilier Marc LeonConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBoruga DoinaBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea NicolaePentru verificarea listei cu consilierii locali validati va rugam sa consultati site-ul www.primariadrobeta.ro Persoane juridice/fizice romane- Licentei de transport din care rezulta dobandirea calitatii de operator de transport rutier eliberata de ARR;
- Certificat constatator emis ORC prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata.Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 sustinatorii acestuia nu trebuie sa prezinte certificatul constatator.Certificatul constatator nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul unei asocieri, asociatii vor prezenta certificat constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ;Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 anisolicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim 15.000.000 lei.Cursvalutarmediu - leu/europe anii: 2009-1 euro=4, 2373 lei2010-1 euro=4, 2099 lei2011-1 euro= 4, 2379 leiBilanturi contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 insotite de anexele explicative;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara maxim 3 (trei)contracte, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 15.000.000 lei fara TVA;Personalul minim de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de concesiune de servicii: ? Responsabil de contract, avand responsabilitatea de administrare, coordonare desf contract, se va prezenta: C.V.; diploma de studii;contract de munca/colaborare/servicii;? Minim 33 de soferi pentru care va prezenta: C.V.; diploma de studii; contract de munca/colaborare/servicii;Certificate de competenta profesionala eliberate de ARR pentru toti soferii- Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.;Declaratie utilaje;Declaratie subcontractanti;se solicita prezentarea unui certificat, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000, sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii;
- se solicita prezentarea unui certificat, care atesta respectarea sistemul de management de mediu ISO 14001:2005 sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 20.00Redeventa 20.00Procentul suportat de concesionar din valoarea gratuitatilor acordatepensionarilor sielevilor peste valoarea minima obligatorie de 20 %. 20.00Valoarea investitiilor propuse 20.00Protectia mediului ? norme de poluare 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.11.2012 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Factoriide evaluare1 Pretul oferteiPo = 20 100 p2 RedeventaPr = 20 100 p3 Proc suportat de concesionar din val gratuitatilor acordpensionarilor sielevilor peste valoarea minima obligatorie de 20 %.pg = 20100 p 4 Val invest propusepi = 20 100 p 5 Protectia mediului ? norme de poluarepm = 20 100 p (max 5 puncte / mijloc de transport)Detalii: 1.PO- punctajul pt Pretul ofertei: a.pt oferta cu cel mai scazut pret se acorda punctajul max alocat 100 p ; b. pt oferta (n) cu alt pretse acorda punctajul astfel: PO (n) = [pret min/pret (n)] x 1002. PR ? punctajul ptredeventa: apt oferta ce propune cea mai mare redeventa se acorda punctajul max 100 p b.pt oferta (n) cu o alta redeventase acorda punctajul astfel: PR (n) = [redeventa (n) /redeventa max] x 100 3.PG ? punctajul pt ? procentul din valoarea gratuitatilor acordatepensionarilor sidonatorilor de sange ?se acorda astfel: a. pt oferta cu cel mai mare proc suportat din val gratuitatilor acordatepensionarilor sidonatorilor de sange, peste val obligatoriede 40 %, se acorda punctajul max 100 p.b. pt oferta (n) cu un alt procentse acorda punctajul astfel: PS (n) = [proc (n) /proc maxim ] x 1004. PI -Punctajul pt valoarea investitiilorse acorda: a.pt oferta ce propune investitiile cu val cea mai mare se acorda punctajul max 100 p; b.pt oferta (n) cu cu o valoare a investitiilor mai micase acorda punctajul astfel: PI (n) = [val investitii (n) /val investitii max] x 1005. PM -Punctajul pt protectia mediuluise acorda: a. pt fiecare mijloc de transport EURO 3 ? 1 p; b. pt fiecare mijloc de transportEURO 4 ? 3 p: c. pt fiecare mijloc de transport EURO 5 ? 5 pPunctajul obtinut este suma punctelor acordate mijloacelor de transport din dotare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Municipiul Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: Str Maresl Averescunr 2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Tel. +40 252314379, Fax: +40 252316317
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer