Licitatie Publica - Concesiunea serviciului de salubrizare Comuna Adunatii Copaceni, jud Giurgiu
Concesionare numarul 2273/06.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)
Adresa postala: COMUNA ADUNATII COPACENI, Localitatea: Adunatii-Copaceni, Cod postal: 8075, Romania, Punct(e) de contact: CIUCA CONSTANTIN, Tel. +40 0246282176, Email: [email protected], Fax: +40 0246282176, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Concesiunea serviciului de salubrizare Comuna Adunatii Copaceni, jud Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Adunatii Copaceni si satele Mogosesti, Darasti, Varlaam, jud Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Salubrizarea gospodariilor si a operatorilor economici si institutiilor publice de pe raza localitatilor Adunatii Copaceni, Mogosesti, Darasti, Varlaam
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90513100-7-Servicii de eliminare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Salubrizarea va avea in vedere un numar de 6.214 locuitori precum si operatori economici, gradinite si scoli de pe raza Comunei Adunatii Copaceni si a satelor Mogosesti, Varlaam si Darasti.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 865, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator pentru lit. a), c') si d)Certificat de participare cu oferta independenta (ofertant, asocierea ofertanta)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69' din OUG 34/2006 (ofertant, fiecare membru al asocierii, tert sustinator, subcontractnat). Persoanele implicate in procedura cu functii de conducere: Ion Tache, Ciuca Bratu Constantin, Niculae Costin, Rusu Daniel Cezar, Borodi Rozalia, Burada Stefan, Dragne Valentin, Ieremia Ion, Niculae Marius Bogdan, Pena Constantin, Prioteasa Stefan, Radacina Dumitru, Roman Gerda, Stan Gheorghe, Sincu Ionel Puiu, Ungureanu Gheorghe, Dinu George Daniel, Popa Ionut, Pandele Savu, Dinu MarinCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul/membrul asocierii nu are datorii scadente la data de intai a lunii urmatoare depunerii ofertelor.Certificat privind impozite si taxe catre bugetul consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei (ofertant/fiecare membru al asocierii).Certificatele pot fi depus ein original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform originalului" Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte clasa(ele) CAEN aferente procedurii.Licenta ANRSC privind desfaasurarea serviciului de salubrizare (ofertantul/oricare din membrii asocierii)Documentele pot fi depuse in original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform originalului". Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de data semnarii contractului de concesiune, autoritatea contractanta va solicita originalul sau copia legalizata a certificatului constatator emis de ORC.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani fiscali, pentru care exista inregistrari, in valoare minima de 3.600.000 lei.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta situatiile financiare pe ultimii 3 ani fiscali, inregistrate la organele competente, in masura in care informatiile exista. Ofertantul poate prezenta orice documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiara . Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediu anual leu/eur comunicat de BNR. Documentele se vor depune in copie cu mentiunea "conform originalului". Se va completa formularul 12E
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta contracte/angajamente cu depozite ecologice autorizate cf prev art. 10 alin. 3 din HG 349/2005Modalitatea de indeplinireCopie cu mentiunea "conform originalului".Cerinta 1 - ofertantul va face dovada detinerii urmatoarelor utilaje: - 2 buc autogunoiere compactoare- 1 buc autocontainer- 1 buc incarcator frontalOfertantul va prezenta documente care atesta dreptul de utilizare a utilajelor.Ofertantul va prezneta documente care atesta tipul si caracteristicile utilajelor solicitateModalitatea de indeplinireSe va completa formularul 6 insotit de documente care atesta dreptul de utilizare a utilajelor.Cerinta 2 Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorul personal: -coordonator de contract cu urmatoarele: experinta generala min. 3 ani; experienta specifica: participarea in pozitia de coordonator a activitatii de salubrizare localitati in mim un contractCerinta 3 ofertantul va prezenta dovezi aferente personalului pe care il va utiliza pentru indpelinirea contractului (soferi, dispeceri, lucratori operativi pentru autocompactoare). Se vor prezenta extrase REVISAL, pentru fiecare din categoriile de personal auxiliar solicitat sau declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata. Pentru soferi se vor prezenta atestate profesionale.Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul 7, insotit de: CV-ul coordonatorului de contract, in original, declaratie de disponibilitate si de documente relevante care confirma indeplinirea cerintelor de studii siexperienta.Pentru personalul deservent ofertantul va prezenta atestate profesionale pentru soferi si extrase REVISAL pentru categoriile de personal auxiliar sau declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata.Documentele suport se vor prezenta in copie cu mentiunea "conform originalului".Cerinta 4- Ofertantul va prezenta o Lista a principalelorprestari de servicii din ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare obiectului procedurii in minim 1 contract, maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.860.000 lei, fara TVA.Se considera contracte indeplinite si daca acestea sunt derulate partial/terminate/finalizate)Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul - Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand obiectul prestatiei, valori, perioade de prestare cat si modul de indeplinire a acestora, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau echivalent. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic continand obiect, pret, durata.Cerinta 4. Ofertantul va prezenta certificare ISO 9001 sau echivalent pentru serviciile obiect al proceduriiModalitatea de indeplinireSe va prezenta copie conforma originalului pentru certificatul detinutCerinta 5 Ofertantul va prezenta certificare ISO 14001 sau echivalent pentru serviciile obiect al proceduriiModalitatea de indeplinireSe va prezenta copie conforma originalului pentru certificatuldetinut
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Pretul ofertei 10.00redeventa oferita 30.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.04.2013 Ora: 09:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru angajamentele incheiate cu depozite ecologice si valorificari de deseuri, fertantii vor prezenta in max 15 zile de la semnarea contractuluide concesiune , contractele incheiate cu acestia sub sanctiunea rezilierii contractuluide concesiune.Algoritmul de evaluare a ofertelor este: 1. Punctaj total 100 de puncte din care: 1.1 pretul ofertei in cazul gunoiului menajer=60 de puncte; 1.2 pretul ofertei pentru gunoiul provenit din demolari = 10 puncte; 1.3 redeventa ofertata = 30 de puncte;Punctajul total se va calcula prin insumarea punctajului acordat pentru fiecare criteriu de atribuire, dupa cum urmeaza: Pt=P gm + P gd + Red, unde termenii au urmatoarele specificatii: Pt = punctaj total al ofertei; Pgm= pretul ofertei gunoiului menajer, Pgd= pretul ofertei gunoi din demolari; Red=redeventa.I. Pretul gunoiului menajer va avea trei componente: 1. Pretul oferit pentru gunoi menajer/persoana/luna =30 de puncte; 2. Facilitati oferite anumitor persoane - beneficiari de ajutor social si membrii majori ai familiilor acestora (55 de persoane), persoane cu handicap (28 de persoane), veterani si vaduve ale veteranilor de razboi, pensionarii pentru limta de varsta, persoane persecutate politic si vaduvele necasatorite ale acestora, tineri pana in 18 ani inclusiv daca urmeaza o forma de invatamant liceal, cursuri de zi, persoane prevazute la art. 3 alin. 1, lit. b si art. 4 alin. 1 din Legea recunostinei fata de eroii martiri si luptatorii care au contribuit la victoria Revolutiei romane din decembrie 1989 nr. 341/2004 = 20 de puncte; 3. Pretul ofertei gunoiului menajer agent economic/mc/luna.Punctajul gunoiului menajer se va calcul astfel: P gm= P gm pers/luna +P gm facilit. of, anumitor categ. pers./luna + P gm ag. ec/mc. Oferta de pret pentru gunoiul menajer pers/luna cu pretul cel mai scazut va avea 30 de puncte. Restul ofertelor ptr gunoi menajer pe persoana/luna se va calcula dupa formula: Pgm pers/luna = pretul cel mai mic /pret ofertat x 30 puncte . Oferta de pret pentru gunoiul menajer ptr pers cu facilitati /luna cu pretul cel mai scazut va avea 20 puncte. Restul ofertelor privind gunoiul menajer ptr pers cu facilitati/luna se va calcula dupa formula: P gm ptr pers cu facilit/luna = pretul cel mai mic/pret ofertat x 20 puncte. Oferta de pret pentru gunoiul menajer ptr agenti economici /mc cu pretul cel mai scazut va avea 10 puncte. Restul ofertelor privind gunoiul menajer al ag. economici /mc se va calcula dupa formula: P gm /ag ec/mc = pretul cel mai mic / pret oferta x 10 puncte.II. Pretul ofertei gunoiului provenit din demolariPretul ofertat ptr gunoiul din demolari se va raporta la 1000kg. La elaborarea ofertei se va tine seama de faptul ca gunoiul din demolari se va ridica doar pe baza de contract intre cel care detine autorizatie de demolare si operatorul de salubritate.Oferta de pret pentru gunoiul din demolari cu pretul cel mai scazut pe 1000kg va avea 10 puncte. Restul ofertelor privind gunoiul din demolari se va calcula dupa formula: P gd= pretul cel mai mic pe tona/ pretul ofertat x 10 puncte.III. Pentru redeventa cea mai mare se vor calcul 30 de puncte. Restul ofertelor se vor calcula dupa formula: Red = red ofertata/ red cea mai mare x 30 puncte. .
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal sau din ziua publicarii documentatiei de atribuire
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Adunatii Copaceni
Adresa postala: sos. Bucuresti -Giurgiu, Localitatea: Adunatii Copaceni, Cod postal: 0189, Romania, Tel. +40 0264282176
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2013 16:24