Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concurs de solutii cu atribuire PUZ Tara cavalerilor Medias


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 245/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Iolanda Florescu, Tel. +40 269803827, Email: [email protected], Fax: +40 269803829, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Concurs de solutii cu atribuire PUZ Tara cavalerilor Medias
II.1.2) Descriere succinta
Obtinerea celei mai bune solutii privitoare la un plan de amenajare urbana care sa dinamizeze si sa extinda activitatile recreative, sportive si de agrement in municipiul Medias, prin amenajarea unui parc tematic cu inspiratie medievala sec.XIV-XV cu titlu TARA CAVALERILOR
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 80640 lei raportata la activitatea din cel mult ultimii trei ani; Operatorii eco-nomici pot depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la CA. Pentru o comparare unitara a cerintei minime cu privire la CA, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte(2010, 2011, 2012)Modalitatea de indeplinireFormularul ? Informatii generale ? Anexa 11Lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani?cerinta obligatorie.Se va prezenta o lista aprincipalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta: In copie minim 1 (unul)contract de furnizare servicii similare (servicii urbanism) a carui valoare fara TVA sa fie de minim 40320 lei;Experien?a similara se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (copii dupa informa?iile relevante din contract/certificat constatator/recomandare/proces verbal de recep?ie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa con?ina informa?ii din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate au fost efectuate in conformitate cu obliga?iile contractuale;In copie minim 1 (unul) proces verbal de receptie aferent contractelor prezentate;recomandarile din partea beneficiarului, aferente contractelor prezentate, in original/in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? prin care sa confirme serviciile similare.Modalitatea de indeplinireAnexa nr. 15 - Formular C2Se va prezenta recomandarea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca au fost inregistrate neconformitati, receptii amanate sau, respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitateModalitatea de indeplinireRecomandareproces verbal de receptie aferent contractelor prezentateModalitatea de indeplinireProces verbal de receptieDeclaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pentruultimii 3 aniModalitatea de indeplinireFormularul F ? (Anexa 14)Informatii referitoare la personalul de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru perso-nalul din conducere pentru ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireAnexa 17Subcontractantii si specializarea acestora (Formularul D). Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinireAnexa nr. 18 ? Formularul DInformatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina ex-cluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d), art. 180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibi-litatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? De-claratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Decla-ratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul)).Modalitatea de indeplinireAnexa 19; Anexa 20; Anexa 22Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplini-re a contractului.Modalitatea de indeplinireAcordul de asociere (Anexa 44)ASIGURAREA CALITATII? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Modalitatea de indeplinireCertificat ISO 9001 sau echivalentASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Modalitatea de indeplinireCertificat ISO 14001 sau echivalent.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Obiective pentru activita?i sportive ?i spectacole in aer liber 35.00Obiective destinate turismului ?i comer?ului 25.00Valorificarea tradi?iilor ?i resurselor locale 10.00Arhitectura specifica perioadei medievale sec. XIV ? XV 20.00Integrarea in cadrul natural 10.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 09.10.2013 Ora: 10:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 16.10.2013 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Comsa Magdolna
2. Ozsvath Irina
3. Bozosan Simona
4. Ghiorghe Ioana
5. Turcu Anuta
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
AC va permite depunerea documentelor solicitate in oricare dintre formele: in original;in copie legalizata;in copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Se vor prezenta in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul par-ticiparii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in origi-nal, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).In cazul in care exista egalitate intre ofertan?ii clasa?i pe primul loc, departajarea acestora se va face in func?ie de punctajul ob?inut pentru criteriul cu ponderea cea mai mare, respectiv Capacitatea de generator de evenimente. Daca si in acest caz vor exista egalitate, departajarea ofertelor se va face cu raportare la punctajele ob?inute pentru celelalte criterii de evaluare, in ordinea descrescatoare a ponderii lor ?i anume Criteriul de evaluare Originalitate ?i specificitate, respectiv Integrare in cadrul natural.Informatii privind intreprinderile afiliate.Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer