Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Concurs de solutii deschis pentru achizitia unor servicii de extindere a aplicatiei de evidenta a datelor persoanelor private de libertate? Prisoner Management System on Web ? PMSWEB? prin dezvoltarea si integrarea de noi module


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 226/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ROMAN, Tel. +40 214570155, Email: [email protected], Fax: +40 214570155
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Concurs de solutii deschis pentru achizitia unor servicii deextindere a aplicatiei de evidenta a datelor persoanelor private de libertate? Prisoner Management System on Web ? PMSWEB? prin dezvoltarea si integrarea de noi module
II.1.2) Descriere succinta
Autoritatea contractanta va incheia un contract de servicii ce va fi atribuit concurentului castigator sau unuia dintre concurentii castigatori ai concursului, in urma unei proceduri de negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare in conformitate cu prevederile art. 122 lit.h din OUG nr.34/2006.
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Pentru calificare autoritatea contractanta solicitao fisa de informatii generale ? Cerinta obligatorie?Se completeaza fisa de informatii generale ? anexa 4Nota: Documentulsolicitat mai sus va fi depus inoriginal / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicitadocumente din care sa reiasa realizarea unui proiect similar implementat la nivel national, in multiple locatii, aflate in judete diferiteSolicitat ? Cerinta obligatorie- prezentarea unui document ca de ex acceptante finale ale proiectului sau referinte tehnice dinpartea beneficiarilor, sauo recomandare (formular nr. 6), sau orice alt document relevant din care sarezulte realizarea unui proiectsimilar, la nivel national, in multiple locatii, aflate in judete diferitesi care contin informatii referitoare la indeplinirea cerintelor tehnice.Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicitalista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSolicitat ? Cerinta obligatorieSe va completa declaratia privind lista principalelor prestari de servicii (serviciul sau serviciisimilare)in ultimii 3ani ? formularul nr. 7.Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicitao declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca e cazul).Solicitat ? Cerinta obligatorie? Se completeaza declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti? formularul E (dupa caz).Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita membrilor propusi de ofertant in echipa de realizare a proiectului, dovedirea implicarii acestorain proiecte similareSolicitat ? Cerinta obligatorie- Prezentarea de declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte implicarea in proiecte similarein domeniul analizei de sistem, administrarii de baze de date si dezvoltarii de aplicatii de catre fiecare membru propus al echipei, cu specificarea domeniilor de competenta in cadrul acesteia.Nota: Documentele solicitatemai sus vorfi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru calificare, autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - certificare ISO ? management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001- 2000 sau echivalentOfertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat pentru certificarea sitemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001-2000 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera serviciului ofertat sau similar.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Cerinte tehnice 10.00Cerinte de functionalitate pentru modulul ?Sistem de evidenta a bagajelor 25.00Cerinte de functionalitate pentru modulul ?Sistem de planificare a curselor 25.00Valoare echipamentelor necesare functionarii sistemului de evidenta a bagajelor 8.00Modificari ale bazelor de date si a interfetelor 12.00Backup si restaurare in caz de dezastru 1.00Garantie 3.00Suport tehnic 2.00Instruire 2.00Documentatie de administrare si utilizare 2.00Propunere financiara 10.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 05.11.2012 Ora: 15:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 13.11.2012 Ora: 15:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Tiberiu Ioan Baraian - titular
2. Niculae Tanase - titular
3. Sorin Adrian Grecu - titular
4. Carmen Roman - titular
5. Raluca Andronache - titular
6. Simona Spataru - titular
7. Razvan Tudor - titular
8. Mircea Petrescu - supleant
9. Claudia Irimescu - supleant
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
Garantia de buna executie? cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractulut;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.18- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari);?prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer