Licitatie Publica - conditii decente pentru actul educational si invatamantul argesean prin reabilitarea a 4 unitati scolare
Anunt de participare numarul 19351/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Codruta Mercea, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
conditii decente pentru actul educational si invatamantul argesean prin reabilitarea a 4 unitati scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arges, Gradinita nr. 4 Curtea de Arges, Scoala nr. 1 Carol I Curtea de Arges, Gradinita Galasesti, com. Budeasa, sat Galasesti, Colegiul National Dinicu Golescu C-lung
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reabilitare unitati de invatamant in programul PHARE 2003, Coeziune Economica si Sociala/ Infrastructura Locala/Inundatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitarea a 4 unitati scolare
Valoarea estimata fara TVA: 848, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
constituie garantie 56000 lei, scrisoare de garantie bancara - original - constituie garantie de buna executie 4% din pret total contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PHARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib - F12A; decl neincadrare in art 181 - F12B; certiif constat priv indepl oblig exigib a imp si tax, incl cele loc la 31.03.2007; certif atest fisc (ANAF); certif constat 2007 elib de ORC; certif inreg ORC; autoriz de funct
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf docum de atrib
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant ctb 2004, 2005, Bilant ctb la 31.12.2006 sau extras din Bilant ctb la 21.12.2006 cu princip indic ctb; scris de bonitate; decl cif af globala 2004, 2005, 2006 - Anexa 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf doc de
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
atribdecl priv lista princip lucr ultimii 3 ani; decl priv inst si echip, teh disponibiliz pt lucr prez; decl priv efectiv anual al pers angaj; exp similara (contr)certif autoriz sau doc echiv conf doc de atrib; inf priv subcontract, conf doc de atrib
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
3.
durata de executie
5%
Descriere:
4.
programul de asigurarea calitatii
10%
Descriere:
5.
caracteristici privind nivelul tehnic (inclusiv solutii tehnice)
15%
Descriere:
6.
programul privind protectia mediului, propus pentru realizarea lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr. 1, et IV, cam 180, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentanti MFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect PHARE 2003 "conditii decente pentru actul educational si invatamantul argesean prin reabilitare a 4 unitati scolare"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primireacomunicarii raspunsului considerat nejustificat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul Juridic, Contencios Administrativ - Consiliul Judetean Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea, nr. 1, Pitesti, Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Tel.0248/217800, Email: [email protected], Fax: 0248/220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 16:14