Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conducta de transport gaze naturale 24' Masloc - Arad - Horia


Anunt de participare (utilitati) numarul 85404/29.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel.0269803202, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducta de transport gaze naturale 24' Masloc - Arad - Horia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de Transport Gaze Naturale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducta de transport gaze naturale 24' Masloc - Arad - Horia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 39, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP= 380.000 lei; GP -se prezinta doar la depunerea ofertei preliminareGBE= 5% din valoarea contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata contractului se face intre 30-90 zile de la inregistrarea facturilor la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare Formular 12A -declaratie eligibilitate;Cerinta obligatorie: completare formular 12B -situatia personalaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalentePentru persoane fizice romane: autorizatie de functionare.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime : - ultimul bilant contabil vizat de organele competente-declararea cifrei medii de afaceri, completare Formularul IV.3- Informatii generale
.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 76.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara minima impusa este de 38.000.000 lei si va putea fi dovedita prin prezentarea a cel mult 2 contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, incheiate si executate in ultimii cinci ani.Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 H -declaratie echipamente
-Dotare minima impusa: - Utilaje de interventie rapida (trailere 3 bucati, lansatoare 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare 3 buc, buldozere 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, in dotare proprie/contract de colaborare- Laborator grad II in dotare proprie /contract de colaborare si calificare pentru izotest tranzotest;
- Laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane in dotare proprie/contract de colaborare;Statii de izolat conducte , mobile si fixe, autorizate si omologate in dotare proprie /contract de colaborareSe solicita prezentarea listei conform Formular 12 I -declaratie personalCerinta minima: -minim 10 sudori autorizati ISCIR , si TUV;
-1 responsabil tehnic cu executia;
- 1 instalator autorizat grad I T ;
- 1 instalator autorizat grad II T-1 instalator autorizat grad III T.Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similareSe solicita completarea Formular 12 G- declaratie subcontractanti- Ofertantii vor prezenta obligatoriu-documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare a sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Se vor prezenta obligatoriu autorizatii ETR si ETC emise de ANREAtestat de tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV;Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse de legislatia in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S9-011964 din 15.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 09:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Data pentru depunerea candidaturilor a fost stabilita in conformitate cu art. 113 alin(2)coroborat cu (3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia descriptivase obtine in mod gratuit, in baza unei scrisori de intentie transmisa pe fax 0269/844832.Fisa de date a achizitiei si formularele sunt anexate prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 550118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala: P-ta C.I. Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: 550118, Romania, Tel.0269/803090, Fax: 0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer