Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conducta de transport gaze naturale Aghiresu Huedin Alesd


Anunt de participare (utilitati) numarul 106806/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Laura Filipas, Tel. 0269803202, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducta de transport gaze naturale Aghiresu Huedin Alesd
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de Transport gaze naturale
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducta de transport gaze naturale Aghiresu Huedin Alesd etapele I + II ;limita de judet Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 57, 713, 894RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare :1154277, 88 lei;garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ; termenul de plata 30-90 zile de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;autorizatia de functionare;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil vizat de organele competente (31.12.2009)-declararea cifrei medii de afaceri, ( 2007, 2008, 2009) completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unor contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de 57.700.000 lei, incheiatesi executate in ultimii cinci ani.
Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt identici cu cei ai achizitiei (Se vor prezenta PV de receptie, copie dupa contracte precum si certificarile de buna executie (recomandari ) de la beneficiari.
Se solicita Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, etc, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractuluiDotare minima impusa:
- Utilaje de interventie rapida (trailere ? 3 bucati, lansatoare ? 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare ? 3 buc, buldozere ? 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari ? 1 bucata ; statie de izolare anticoroziva pentru conducte ? 1 bucata
- Lab. grad I si grad II pentru izotest ?tranzotest;
- Lab. pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane.
Lab. autorizat pe metoda incercari nedistructive metale Rt si Rp;
Lab. analiza si incercari instalatii in constructii.(Lista conform Formular 12 I : minim 10 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ; completare Formular 12 GSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor - documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare a sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Se va prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANREAtestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent.Se va prezenta o declaratie de mediu
Se vor respecta toate conditiile impuse documentatia de atribuire, anexata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 09:30
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias, P-ta Constantin I Motas nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fisa de date a achizitiei si sectiunea formulare este atasate prezentului anunt. Caietul de sarcini se obtine in mod gratuit prin transmiterea unei scrisori de intentie transmisa pe fax 0269/844832, incepand cu data de 30.08.2010. Caietul de sarcini din motive tehnice nu este atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleus nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0258/810286, Fax:  0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala:  P-ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0269/803090, Fax:  0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer