Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conducta de transport gaze naturale FRASIN - CAMPULUNG MOLDOVENESC Dn 300 mm si constructii hidrotehnice pe raul Moldova, paraul Seaca, paraul Izvorul Alb, paraul Casele, necesar protejarii conductei


Anunt de participare (utilitati) numarul 103181/01.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Adela Pinzar, Tel. 0269803200, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducta de transport gaze naturale FRASIN - CAMPULUNG MOLDOVENESC Dn 300 mm si constructii hidrotehnice pe raul Moldova, paraul Seaca, paraul Izvorul Alb, paraul Casele, necesar protejarii conductei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SNT
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducta de transport gaze naturale FRASIN - CAMPULUNG MOLDOVENESC Dn 300 mm si constructii hidrotehnice pe raul Moldova, paraul Seaca, paraul Izvorul Alb, paraul Casele, necesar protejarii conductei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45243510-0-Diguri de aparare (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform CS
Valoarea estimata fara TVA: 9, 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare - 150.000 leiGrantie buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata la 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind situatia personala- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Pentru persoane fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente;Pentru persoane fizoce romane: autorizatie de functionare.
Pentru persone fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(original si copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil- declararea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? Ca solicitata ? 19.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Pentru dovedirea exp.se admit doar acele contracte cu privire la executie lucrari similare cu obiectul achizitiei avand parametrii tehnologici similari cu cei ai achizitiei(lucrari executate in regim de presiune inalta cu Pn.>6 bar, si aparari de mal)
Se vor prezenta procesele verbale de receptie, copie dupa contracte precum si certificarile de buna executie (recomandari) de la beneficiari. Nu se iau in considerare contractele neinsotite de recomandari. Exp similara impusa 9.000.000 lei
- Se prezinta lisa de asigurare(in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
-Dotare minima impusa: (Dotare minima impusa: -Utilaje de interventie rapida (trailere 3, lansatoare ? 3, macarale cu senile -2excavatoare - 4, buldoexcavatoare ? 3, buldozere ? 1, surse de sudare automata -2 , draglina-1 , autobasculanta 2 , buldozer cat 1 buc, buldozer S 1500-1 buc motopompa- 1 ;
Laborator grad III in dotare proprie /contract de colaborare si calificare pentru izotest ;
Laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane in dotare proprie/contract de colaborare.Se solicita prezentarea listei privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerta strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Cerinta minima: -minim 5 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ;se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare.
- cel putin asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate
- Obligativitatea implementarii ISO 9001/2001 sau echiv. ISO 14.001/2005 sau echiv, OHASAS 18001 sau echiv.- autorizatii ETR si ETC emise de ANRE .Ofertantii trebuie sa detina atestat emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza o faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 10:00
Locul: Sediul SNTGN Transgaz SA Medias , piata CI Motas nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CAIETUL DE SARCINI se va transmite cu posta rapida pe baza unei solicitari transmise pe fax 0269844832.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Bucuresti
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  IC Bratianu nr 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0258810286, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Trangaz SA Medias- directia juridica
Adresa postala:  Piata CI Motas nr 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  -, Romania, Tel. 0269803090, Fax:  0269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2010 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer