Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conducta multistrat flexibila cu interior neted realizata din termoplastic si fitinguri pentru aceasta.


Anunt de participare (utilitati) numarul 140448/15.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Petrom City, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: PGPC-S Piping & Static Equipment, Tel. +40 372824030, In atentia: Iuliana ROGOBETE, Email: [email protected], Fax: +40 212062904, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducta multistrat flexibila cu interior neted realizata din termoplastic si fitinguri pentru aceasta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii ale OMV Petrom conform Sectiunii B1 -Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 170, 000 si 22, 400, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in temeiul acordului cadru la un interval aproximativ de cel putin 3 luni, pe parcursul derularii acordului cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 3 mil EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie conducta multistrat flexibila cu interior neted realizata din termoplastic si fitinguri pentru aceasta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitate minima estimata: 21.5km (insumand toate dimensiunile de conducta multistrat flexibila cu interior neted realizata din termoplastic si fitinguri pentru aceasta);
-cantiate maxima estimata: 356.5km (insumand toate dimensiunile de conducta multistrat flexibila cu interior neted realizata din termoplastic si fitinguri pentru aceasta).Detalii in sectiunea B1 reprezentand Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 170, 000 si 22, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta Garantie de participare la licitatie in moneda EUR, in cuantum de 30000 EUR, care se constituie sub forma de instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conform art. 86 alin. 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi valabila 134 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor.In cazul in care garantia este constituita in Lei, sursa oficiala pentru cursul de schimb care trebuie luat in calcul este Banca Nationala a Romaniei www.bnr.ro.Data cursului de schimb este a 28 -a zi inainte de termenul limita pentru depunerea Ofertelor, inclusiv data de depunere a acestora. Cuantumul Garantiei de buna executie pentru fiecare Contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului subsecvent, exclusiv TVA.Fiecarui Contract subsecvent atribuit in baza prezentului Acord cadru ii este asociata o garantie de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale OMV Petrom.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 respectiv 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Documentele specificate la punctele 1-3 se vor prezenta conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 2
Certificarea participarii la procedura cu oferta independentaDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 3
Certificarea inexistentei unui conflict de intereseDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre subcontractantul/subcontractantii nominalizat(i) si/sau tertul/tertii sustinator(i), daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt urmatoarele: Tilea Irinel/Director Departament Achizitii Globale
Johann Lechner/ Director Departament Dezvoltare Programe Titei
Johann Pleininger? Membru Executive Board
Siegfried Ehn ? Director Departament FinanciarDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei ?. CERINTA: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Demonstrarea acestei cerinte se face de catre Ofertanti - persoane fizice sau juridice romane sau straine - prin prezentarea de certificat constatator in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu un numar de maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in cadrul prezentei proceduri, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Pentru ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati: minim 3.000.000 (trei milioane) EUR
CONTINUARE CERINTA: Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri fie Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente ultimilor trei ani financiari, acolo unde este aplicabil
2. Declaratie privind media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EUR se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int.
CONTINUARE CERINTA: Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul cerintei nr. 1 respctiv cerintei nr. 3 din cadrul sectiunii III.2.1.a) Situatia personala a
candidatului sau ofertantului.Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare, respectiv o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de
transmitere a Ofertei?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA:
Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea a maxim 3 contracte de livrare de Conducte pentru industria petroliera pentru o valoare minima de 2.500.000 EUR (unul sau mai multi clienti) in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri.
CONTINUARE CERINTA:
Demonstrarea acestei cerinte se face prin:
1. Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani pana la data depunerii Ofertelor cu detalii despre cantitati, conditii de livrare, data finalizarii, beneficiari;
2. Documente emise/contrasemnate de beneficiarii produselor similare care sa includa tipul, cantitatea, conditia de livrare, perioada livrarilor si realizarea lor corespunzatoare.
CONTINUARE CERINTA:
Persoana care asigura sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul cerintei nr. 1 respctiv cerintei nr. 3 din cadrul sectiunii III.2.1.a) Situatia personala a
candidatului sau ofertantului.Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea
in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de
transmitere a Ofertei?.
CERINTA:
Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru toti Ofertantii.
CONTINUARE CERINTA:
Pentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii, emis de terta parte.
Daca Ofertantul nu detine certificatul solicitat, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de acesta (inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al calitatii), daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: "Pretul Ofertei" poate fi punctat cu max. 700 de puncte, corespunzand la o pondere de 70%. Modalitatea de punctaj pentru factorul de evaluare astfel mentionat se acorda conform cu cap. 6.1. din Sectiunea B2 - Informatii complete despre procedura, referitor la "Pretul ofertat pentru exercitii stabilite in vederea evaluarii (simularile de proiecte)"
2.
CARACTERISTICI TEHNICE
30%
Descriere: Factorul "Caracteristici Tehnice" poate fi punctat cumax. 300 de puncte, corespunzand la o pondere de 30%. Pentru factorul de evaluare "Caracteristici tehnice", punctajul se acorda conform cu cap. 6.1. din Sectiunea B2 - Informatii complete despre procedura.
Punctaj maxim componenta tehnica: 300
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va utiliza licitatia electronica drept pas final al procedurii de atribuire, dupa realizarea evaluarii Ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire specificat. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore si va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de e-mail inregistrata in sistem. Elementul Ofertei care face obiectul licitatiei electronice este pretul ofertat(P = P1.1+P1.2 + P1.3 , conform cu cap. 6.1. din Sectiunea B2 - Informatii complete despre procedura). Departajarea Ofertelor clasate pe primul loc avand per total punctaje egale -vedeti sectiunea VI.3).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
MTFP12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in RO, utilizand traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 11:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul Acordului cadru.Departajarea Ofertelor clasate pe primul loc avand punctaj total egal (dupa incheierea fazei de licitatie electronica): in cazul in care se constata aceasta sitiatie, Autoritatea contractanta va departaja ofertele dupa pretul total rezultat din licitatia electronica (echivalentul reofertarii in plic inchis), iar acordul cadru va fi semnat cu Ofertantul a carui propunere financiara imbunatita prin licitatia electronica are pretul total cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etajul 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer