Licitatie Publica - Conducte preizolate si neizolate PE-Xa, accesorii si truse de scule pentru montaj.
Anunt de participare (utilitati) numarul 98882/28.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Luiza Stoicescu, Tel.0372.148.059, In atentia: Tiberiu Sloboda, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducte preizolate si neizolate PE-Xa, accesorii si truse de scule pentru montaj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP-Bucuresti, B-dul Timisoara, nr. 78, Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 564, 814.16RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare conducte preizolate si neizolate PE-Xa, accesorii si truse de scule pentru montaj- necesare retelei de incalzire, apa calda de consum si recirculatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44165210-9 - Conducte ascendente flexibile (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
44512940-3-Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 564, 814.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent(fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii RADET Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
- Certificatul de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre Bugetul de Stat Consolidat;
- Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil, incheiat la 30.06.2009;
- Raportare financiara, la 31.12.2009;
- Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti;
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 9.000.000, 00 ron/2.180.813, 68 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Documente emise de organisme nationale/internationale (acreditate) care confirma, atat pentru producator cat si pentru furnizor, certificarea Sistemului de managemnt al calitatii- ISO 9001/2001 sau ISO 9001/2008 si Sistemul de management al mediului- ISO 14001/2004;
- Autorizatie acordata operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor ce fac obiectul fisei de date a achizitie(atasata prezentului anunt de participare).
- Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract privind livrarea de produse similare cu o valoare de min. 4.000.000, 00 ron/969.250, 53, fara TVA( se vor prezenta copii ale contractelor si recomandarile aferente, primite de la achizitor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea 1 runda de desfasurare si se va derula conform prevederi HG1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DAP 41/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 12:00
Locul: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi , nr. 15, Sector 3, etaj VII , camera 72 , Sediul RADET.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legal imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura de atribuire avand imputernicire scrisa .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.004021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 00 4 021.332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi, nr. 15, sector 3, etaj VII, camera 73, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.021-326.26.53, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 13:33