Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conducte, tevi, tuburi si articole conexe


Anunt de participare (utilitati) numarul 142864/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: B-dul Unirii, Bl. 8 FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 238/720356, In atentia: Andreea Nicolescu, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: SEAP, Localitatea: SEAP, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, www.e-licitatie.ro, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: SEAP, Localitatea: SEAP, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, www.e-licitatie.ro, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Conducte, tevi, tuburi si articole conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia de materiale a autoritatii contractante
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea de ?Conducte, tevi, tuburi si articole conexe? necesare pentru reabilitare si intretinere a sistemului de alimentare cu apa potabila si canalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
44162500-8-Conducte de apa potabila (Rev.2)
44163130-0-Conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Catitatea produselor ce urmeaza a se achizitiona (teava, accesorii, camine)se regaseste in anexele 1-3 ale caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 931, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pt.: Lot 1 = 15932 RON, Lotul 2 = 2463 RON Lot 3 = 240 RON. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere curs lei/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii, virament bancar in cont nr. RO29BTRL01001202J10932XX Sucursala Buzau, depunere numerar la casieria unitatii. Documentul privind dovada constituirii garantiei de participare va fi scanat si postat obligatoriu pe SEAP. Originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare se va retine conf. art. 87 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul retinut in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 pt.: Lotul 1 = 7966.17 RON, Lotul 2 = 1231.78 RON.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004)garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neprezentarea garantiei departicipare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului va fi conform art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea.
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/ sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr.34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/ sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3
Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 3.Cerinta nr. 4
Evitarea conflictului de interese.
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Vasii Dragomir, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Stanciu Doina, Vladescu Valerica, Panait Alexandrina, Stan Raluca, Iamandi Melania, Constantin Costica Alexandru. Cerinta nr. 1
Se va prezenta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Nota: Ofertantului clasat pe locul I i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2
Pentru personane juridice/fizice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara.
Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze o DECLARATIE privind cifra de afaceri.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va completa Formularul nr. 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara.
Pentru demonstrarea indeplinirii acesteicerinte se va prezenta: Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va completa Formularul nr. 6
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are are implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta un certificat sau un document echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008.Documentele de certificare sa fie prezentate
in copie ?Conform cu originalul?, sa fie in
termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si sa fie traduse in limba romana (daca se impune).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1280/22.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
? Documentatia de atribuire(Caietul de sarcini, Formulare, Clauze contractuale) poate fi descarcata de pe SEAP, site-ul www.elicitatie-ro.? Documentele/oferta va fi semnata cu semnatura electronica de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire - Formular nr. 9.? Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.? Fiecare din documentele solicitate va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.? Criteriile de calificare si criteriu de atribuire sunt valabile pentru cele trei loturi.? Toate documentele solicitate se depun electronic in SEAP conform art. 17 si 19 din HG 1660/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: B-dul. Unirii, bloc 8 FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer