Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Confectie si montaj pachete nr. 3 si 4 economizor cazan nr. 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 143397/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Adresa postala: SOS BORSULUI NR. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 359409505, In atentia: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 259463661, Adresa internet (URL): www.seoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Confectie si montaj pachete nr. 3 si 4 economizor cazan nr. 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., din Oradea, Sos. Borsului, nr. 23, judetul Bihor.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia produselor si serviciilor necesare pentru confectia si montajul pachetelor nr. 3 si 4 economizor cazan nr. 4, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si anexelor sale (Liste de cantitati de produse pachete 3 si 4 si Liste de cantitati de servicii pachete 3 si 4), respectiv: confectie si livrare serpentine(1, 2, 3, 4) pentru pachetele nr. 3 si 4; lucrari pregatitoare (confectionare platforme, montat si demontat trolii, montat si demontat tachelaje etc); montat/demontat schele; demontat, confectionat si montat manta cazan (cu procurare tabla); demontat/montat vata minerala (cu procurare); demontat/montat zidarie perete lateral in zona pachetelor nr. 3 si 4 (cu procurare); demontat/montat pachete nr. 3 si 4/serpentine din teava; repararea grinzilor de beton ce sustin pachetele nr. 3 si 4; controale nedistructive suduri; probe hidraulice; proiecte reparatie inlocuire pachete economizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31161700-9 - Piese pentru generatoare de aburi (Rev.2)
50531100-7-Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Confectie si montaj pachete nr. 3 si 4 economizor cazan nr. 4:
-produse (serpentine 1, 2, 3, 4) pentru pachetele 3 si 4, in cantitate de 576 de bucati conform anexelor 1 si 1a (liste de cantitati de produse pachete 3 si 4) la Caietul de sarcini;
-servicii aferente inlocuirii (montajului) pachetelor nr. 3 si 4 economizor cazan nr. 4, in cantitatile prevazute in anexele 2 si 2a (liste de cantitati de servicii pachete 3 si 4) la Caietul de sarcini.Nota: Se accepta numai oferte depuse pentru intreaga cantitate de produse si servicii solicitata.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 682, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantum: 20.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 6.462, 90 lei (calculata conf. prev. de la art. 278^1 alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006 actualizata), in situatiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. 1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Legalizarea asocierii pentru grupul de op.economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat) si impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
Persoanele juridice romane vor depune:
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
b) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local) - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. In vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CA-Todoca Traian; Membru CA-Florut Emil; Membru CA-Miclaus Dan-Sorin; Membru CA-Szabo Stefan-Gheza; Membru CA-Gogoneata Emilia; Director General - ing. Dragos Gligor; Director Economic -ec. Rus Marcela; Director Tehnic - ing. Daniel Francisc; Director Productie - ing. Ungur Calin; SefBirou Financiar - ec. Kovacs Laszlo; Sef Serviciu Reparatii - Caus Ioan; Tehnolog Serviciu Reparatii- Lasca Craciun; Sef Birou Achizitii Publice - ing. Buta Rodica.
Formularul E se va completa de catre fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, precum si de catre fiecare dintre subcontractantii declarati, sau tertii sustinatori, daca este cazul. A. Forma de inregistrare. Ofertantii vor prezenta:
1.Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate -pentru persoane juridice romane. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autorizatie de functionare/altele echivalente - pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial in copie conforma cu originalul.
2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit - pentru persoane juridice/fizice straine. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
B. Autorizatii necesare pentru prestarea serviciilor: Autorizatia ISCIR conform P.T. CR4/2009 privind instalarea, repararea si montarea cazanelor de abur de inalta presiune avand cel putin parametrii P=138/165 bar si T=540oC. Ofertantul va prezenta autorizatia ISCIR in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: 1) In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.2) Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea autorizatiei, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30). Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Informatii generale, completate inclusiv cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Cerinta impusa de autoritatea contractanta este cacifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.000.000 lei.Pentru echivalenta lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.Ofertantul va prezenta formularul F si bilanturi contabile sau extrase de bilanturi inregistrate la organele competente, sau orice alte documente echivalente.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul F datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului si bilanturi contabile sau extrase de bilanturi inregistrate la organele competente, sau orice alte documente echivalente.
Pentru echivalenta lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
2. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul H cu anexa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul H cu anexa, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
3. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a livrat produse similare (subansambluri pentru sistemul sub presiune al unui cazan energetic de abur avand cel putin urmatorii parametri: P = 138/165 bar si T = 540oC) si a prestat servicii similare (montaj subansambluri pentru sistemul sub presiune al unui cazan energetic de abur avand cel putin urmatorii parametri: P = 138/165 bar si T = 540oC), in baza a maxim 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.000.000 lei fara TVA.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta:
- pentru produse similare - formularul I.1 si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme livrarea de produse similare. Respectivele certificate/documente vor indica denumirea produselor, valoarea, perioada de livrare.
- pentru servicii similare - formularul I.2 si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Respectivele certificate/documente vor indica denumirea serviciilor, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca acestea au fost duse la bun sfarsit.
Nota: Se permite prezentarea de certificate/documente distincte pentru contracte de furnizare respectiv pentru contracte de servicii, care impreuna sa satisfaca cerinta.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta:
- pentru produse similare - formularul I.1, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme livrarea de produse similare. Respectivele certificate/documente vor indica denumirea produselor, valoarea, perioada de livrare.
- pentru servicii similare - formularul I.2, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Respectivele certificate/documente vor indica denumirea serviciilor, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca acestea au fost duse la bun sfarsit.Nota: Se permite prezentarea de certificate/documente distincte pentru contracte de furnizare respectiv pentru contracte de servicii, care impreuna sa satisfaca cerinta.
4.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca pentru prestarea serviciilor are disponibil minim urmatorul personal tehnic de specialitate: - un responsabil tehnic cu supravegherea prestarii serviciilor, atestat conf. prevederilor legale (autorizat conf.PT ISCIR);
- un responsabil tehnic cu sudura, atestat conf. prev.legale (autorizat conf. PT ISCIR);
- sudori autorizati ISCIR conf.PT CR9-2010.
Ofertantul va prezenta Lista cu personalul tehnic de specialitate, inclusiv sudorii autorizati ISCIR conf.PT CR9-2010 - formularul J impreuna cu copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa urmatoarele documente:
- pentru fiecare specialist tehnic: acte (documente) privind studiile, cursurile urmate (diplome, certificate, autorizatii, atestate);
- pentru sudorii autorizati ISCIR: autorizatiile, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: 1) In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind sudorii autorizati ISCIR se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile respective.2) Tertul sustinator poate sustine un operator economic ofertant prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Lista cu personalul tehnic de specialitate, inclusiv sudorii autorizati ISCIR conform PT CR9-2010 - formularul J datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, impreuna cu copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa urmatoarele documente:
- pentru fiecare specialist tehnic: acte (documente) privind studiile, cursurile urmate (diplome, certificate, autorizatii, atestate);
- pentru sudorii autorizati ISCIR: autorizatiile, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: 1) In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind sudorii autorizati ISCIR se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze
partea din contract pentru care se impun autorizarile respective.2) Tertul sustinator poate sustine un operator economic ofertant prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun.
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta formularul K, inclusiv CV-uri.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul K datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv CV-uri.
6. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru
indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Ofertantul va prezenta formularul L cu anexa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul L cu anexa, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
7. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul M cu anexa, cuprinzand subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta formularul M cu anexa, cuprinzand subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent).Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera produselor si serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera produselor si serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta si documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A., Oradea, Sos. Borsului, nr. 23, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Clarificari privind documentatia de atribuire: la fax nr.0259/463661?in atentia biroului achizitii publice sau prin posta la adresa: Sos. Borsului nr.23, Oradea, cod postal 410605.Raspunsul la solicitarile de clarificari: prin crearea unui nou fisier electronic, disponibil in SEAP atasat la anuntul de participare. Daca doua sau mai multe oferte admisibile contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si sunt clasate pe locul 1 autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara, in plic inchis, in original, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Modalitatile de comunicare: prin fax sau prin posta.Informatii la telefon 0359/409505, int.212-Lasca Craciun-Serv.Reparatii, int.130-Bar SorinĀ¬-Biroul Achizitii. Cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerintele prevazute la cap. III.2.1.a), cap. III.2.1.b) (A. Forma de inregistrare) si cap. III.2.3.b) se demonstreaza de fiecare membru al grupului iar cerintele prevazute la cap. III.2.2) si cap. III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand o sustinere din partea altei persoane, situatii prevazute la art. 189 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, acesta trebuie sa prezinte documentele care certifica sustinerea conform prevederilor de la art. 11^1 alin. (1)-(6) din H.G. nr. 834/2009- Hotarare privind modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006. Persoana juridica sau fizica sustinatoare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor de la art.180 si art.181, lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata si in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.In vederea intocmirii ofertei in bune conditii, ofertantul se poate documenta (obtine toate informatiile) in teren, prin vizitarea obiectivului (amplasamentului) - cazanul nr.4 - cu privire la datele tehnice si de functionare existente ale cazanului, in fiecare zi lucratoare, intre orele 8, 00-15, 00, in prezenta reprezentantului autoritatii contractante de la Serviciul Reparatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr.34/2006-actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Borsului, nr. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel. +40 359409505, Fax: +40 259463661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer