Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Confectionare bluze matlasate cu mineci detasabile pentru barbati si femei


Anunt de participare numarul 73875/21.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU ADRIAN, Tel.021-208.25.25 int. 26.173, In atentia: DUMITRU ADRIAN, Email: [email protected], Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Confectionare bluze matlasate cu mineci detasabile pentru barbati si femei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: - la punctul/punctele de lucru ale prestatorului iar livrarea produselor confectionate se face astfel:
Scoala de Agenti Vasile Lascar Campina;Scoala de Agenti Septimiu Muresan Cluj;
Depozitul IGPR din str. Leaota nr 2A, sector 6, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 210, 050RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Confectionare bluze matlasate cu mineci detasabile pentru barbati si femei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.Confectionare bluze matlasate cu maneci detasabile pentru barbati : -cantitatea minima=3.773 bucati-cantitatea maxima =8.000 bucati
LOT 2.Confectionare bluze matlasate cu maneci detasabile pentru femei: - cantitatea minima=343 bucati-cantitatea maxima =1.000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 210, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.05.2009 pana la 29.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1-21.510lei;lot22.680lei, forma de constituire: scrisoarea de garantie bancara, in original;Garantia de buna executie: 10% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2009 pentru persoane juridice romane sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane, Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident(documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limbaromana) pentru persoane fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil alprimului semestru din anul 2008 si/sau scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil; Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2006-2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 ani; Documente de certificare a sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent; Minimum 2 recomandari din partea altor beneficiari/clienti;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Declaratie privindpartea/ partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareea acestora; Declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Ofertantul va prezenta cate o mostra de produs gata confectionat, pentru fiecare lot ofertat, fara elemente de personalizare, conform precizarile din Specificatiile tehnice aferente Caietului de sarcini.Prezentarea mostrelor de produs este obligatorie, neprezentarea acestora la deschiderea ofertelor, avand drept consecinta descalificarea ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 10:30
Locul: IGPR-D.M.L., Serviciul Achizitii Publice, Str. Mihai Voda nr.6 Sect. 5 Bucuresti , et.3, cam.114
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata din fisierul atasat prezentului Anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR-Directia Management Logistic -Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel.021 208.25.25 int.26.173, Fax: 021 317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer