Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Confectionare si montare tronsoane recirculare aer cald la cazan de abur nr 1 de 100 t/h


Anunt de participare (utilitati) numarul 20685/25.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament comercial, Tel.0256308338, In atentia: Birou Contracte ing Chirici Mira, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Confectionare si montare tronsoane recirculare aer cald la cazan de abur nr 1 de 100 t/h
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Confectionarea la prestator iar montarea si PIF la CT Timisoara Sud Calea Sagului nr 201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Confectionare tronsoane conducta de recirculare , clapete de reglaj si compensator de dilatare, procurare servomotor actionare, montare conducta, montare izolatie termica si protectie de tabla
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50912000-1 - Servicii de instalare de echipament mecanic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
confectionare tronsoane conducta de recirculare 7 buc, clapete de reglaj 2 buc si compensator de dilatare, procurare servomotor actionare
Valoarea estimata fara TVA: 210, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 2000 lei ; garantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii . Plata de va face in lei prin ordin de plata , in maxim 30 de zile de la acceptarea facturii. Achizitorul nu acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eleigibilitatea , Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si prezentarea certificatului de atestare fiscala pt. plata impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale emis de ANAF si a certificatului de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale ..la data de 31.05.2007.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/ altele echivalente, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani. Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 630000 lei
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2006.vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prest de serv in ultimi 3 ani, Exper simil : un contr in val > sau = cu 63000 lei sau suma a cel mult 3 contr in val > sau = cu 105300 lei, Declar cu inf privind asig cu pers de specialit, Inf ref la util, ins, echip tehn de care poate dispune op ec pt indeplin contr, Declar ref la efect medii an ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimi 3 ani, Lista cu subcontr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 9 RON
Conditii si modalitate de plata: DA se obtine de la B Contracte max 4 zile de la solic la fax0256430631Plata la casierie ora 8-10 ;13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA Oficiul Juridic
Adresa postala: Str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer