Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONFECTIONAREA SI TIPARIREA IMPRIMATELOR UTILIZATE IN ACTIVITATEA DE TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI


Anunt de participare (utilitati) numarul 54946/10.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Paiu Viorica, Tel.311.70.84, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii-Investitii, Email: [email protected], Fax: 315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONFECTIONAREA SI TIPARIREA IMPRIMATELOR UTILIZATE IN ACTIVITATEA DE TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 414, 190 si 1, 747, 734RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFECTIONAREA SI TIPARIREAIMPRIMATELOR UTILIZATE IN ACTIVITATEA DETRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI
Tipuri de imprimate cu regim special confectionate exclusiv din materialul prestatorului
. Tipuri de imprimate cu regim special pentru a caror confectionare se utilizeaza materialul beneficiarului si al prestatorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78152000-7 - Servicii de tiparire de bilete de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFECTIONAREA SI TIPARIREAIMPRIMATELOR UTILIZATE IN ACTIVITATEA DETRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI
Tipuri de imprimate cu regim special confectionate exclusiv din materialul prestatorului; cantitate minima 374200 buc.si cantitate maxima 2185500 buc (acord cadru pe 3 ani)
Tipuri de imprimate cu regim special pentru a caror confectionare se utilizeaza materialul beneficiarului si al prestatorului; cantitate minima 353150 buc.si cantitate maxima 1424600 buc (acord cadru pe 3 ani)
Valoarea estimata fara TVA: intre 414, 190 si 1, 747, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2008 pana la 15.08.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 17500 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl. privind eligibilitatea
- decl. privind neincadrarea in sit. prevaz. la art. 181- certif. de atestarefiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil- declaratie privind cifra medie de afaceri- capacitatea financiara a ofertantului
- informatii privind bonitatea ofertantului
- informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; 2 recomandari- decl. pe proprie rasp ref la echip tehnice si la mas aplic in ved asigurarii calitatii
- decl pe proprie rasp ref la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obt de catre ofertant, in special pentru asig controlului calitati
- certif sau alte doc care sa ateste conformit serv
- autorizatie de livrare
- decl pe propria rasp. ref. la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996
- certif. de calitate ISO 9001:2001, la prestator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 19/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria SNTFC; VAL. de mai sus nu contine TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 11:00
Locul: BRM, str. PIATA PRESEI LIBERE, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprez. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199528/122961, Fax: 0213153004, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2008 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer