Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Conserve de carne; Pateu de ficat; Conserve de peste; Peste congelat


Anunt de participare numarul 97844/12.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Elvira Rotariu, Tel.0232/214972;0232/272122, Email: [email protected], Fax: 0232/279654, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Conserve de carne; Pateu de ficat; Conserve de peste; Peste congelat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediile centrelor de plasament din subordinea DGASPC Iasi (cf Anexei nr. 2 la modelul de contract)
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conserve de carne (vita si porc), Pateu de ficat (pasare, porc), Conserva de peste (in sos tomat si in ulei), Peste congelat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131400-9 - Produse pe baza de carne de porc (Rev.2)
15131310-1-Pateu (Rev.2)
15131600-1-Produse pe baza de carne de vita si de manzat (Rev.2)
15221000-3-Peste congelat (Rev.2)
15240000-2-Peste in conserva sau cutie si alte tipuri de peste preparat sau in conserva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - (Conserve de carne porc 5210 kg, conserve de carne vita 5060 kg), Lot 2 - (Pateu ficat pasare 5080 kg, pateu ficat porc 5210 kg), Lot 3 - (conserva de peste in sos tomat 4490 kg, conserva de peste in ulei 3970 kg), Lot 4 - Peste congelat (1000 kg)
Valoarea estimata fara TVA: 339, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3399 lei (defalcata pe loturi cf Anexei B); Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj)-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de primaria locala, Certificat de cazier fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Consiliul Judetean Iasi (pt operatorii economici din Jud. Iasi, ceertificat constatator - pt persoane juridice, autorizatie de functionare, certificat de producator, titlu de proprietate precum si orice alt document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - pt persoane fizice, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2009, fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (copie dupa prima si ultima pagina a contractului precum si a anexei la contract - 2 contracte), 2 recomandari, resurse tehnice (declaratie pe propria raspundere privind utilaje, masini de care dispune operatorul economic pt indeplinirea contractului), resurse umane (conform formular F din sectiunea Formulare - declaratie cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului si anexa cu CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pt indeplinirea contractului), mostre, autorizatii de livrare, aprobare sanitar veterinare si pt siguranta alimentelor pt mijloacelor de transport, document de inregistrare pt siguranta alimentelor, autorizatie sanitara de functionare, licenta de fabricatie, certificate care atesta implementarea unui sistem de calitate ISO 9001 sau alte standarde de certificare echivalente la [roducator - se accepta si in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala va fi licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S8-009207 din 13.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2010 10:00
Locul: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali/persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 525, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Tehnic Achizitii
Adresa postala: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Localitatea: iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel.0232272122, Fax: 0232279654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer