Licitatie Publica - conserve de peste in ulei (macrou, sardina), conserve de hering in ulei
Anunt de participare numarul 2760/20.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064, Adresa internet (URL): Constanta, Str. Fulgerului nr.99
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte insitutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
conserve de peste in ulei (macrou, sardina), conserve de hering in ulei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: um 02132 Constanta-port dana 0, um 02146 Mangalia, um 02145 Constanta, um 02043 Braila, um 02044 Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare conserve de peste in ulei (macrou, sardina), conserve de hering in ulei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15235000-4 - Conserve de peste (Rev.1)
15241200-1-Hering preparat sau in conserva (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min.4000 kg, max.5600 kg -conserve de macrou in uleimin.4000 kg, max.5600 kg -conserve de sardina in uleimin.4000 kg, max.5600 kg -conserve de hering in ulei
Valoarea estimata fara TVA: 168, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se incheie pe cantitatea minima, cu posibilitatea suplimentarii prin act aditional
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 600 lei, pentru fiecare produs ofertat, prin scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere.Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 confirmate prin certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat si taxelor locale, certificat de inregistrare si constatator emise de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare pentru persoane juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabilinformatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala, pe ultimii 3 ani - 240000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista livrari produse
mijloc de transport
delegat livrare
declaratie/certificat de conformitate
raport de incercare emis de UM 02411 Bucuresti
HACCPISO 9001/echivalent in UE producator
licenta de fabricatie
autorizatie livrare produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 3 ani a unui/unor contract/contracte de cel putin 4000 kg pentru fiecare tip de produs ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 09:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr.38, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310461, Fax: 021/310462
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022 Constanta
Adresa postala: Str.Fulgerului, nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel.0241/610064, Fax: 0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 13:07