Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Conserve si produse din carne ?


Anunt de participare numarul 133689/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Adresa postala: P-ta Regina Maria nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Punct(e) de contact: Tatiana Lizarraga, Tel. +40 256/490281, Email: [email protected], Fax: +40 256/407066, Adresa internet (URL): www.dgaspctm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Conserve si produse din carne ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordine
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de ?Conserve si produse din carne ?, Cod C.P.V. 15131000-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131000-5 - Conserve si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea MINIMA :
Conserva de vita 300 gr. -1488cut , Conserva de porc 300gr. - 6312cut , Pateu de ficat porc 300gr. - 9890cut , Pateu de ficat pui 300gr- 3819cut., Pate vegetal 200 gr.- 345 cut, Ciolan afumat- 1429kg, Costita afumata- 1649kg, Kaizer- 1172kg, Slanina afumata- 404kg, Oase de porc afumate- 166kg, Bacon- 760kg, Caltabos- 450kg, Carnat porc afumat -1556 kg , Carnat proaspat- 513kg , Cabanos- 2184kg, Cremwursti de pasare- 2903kg, Cremwursti de porc-1465 kg, Polonez-2646kg , Parizer de porc- 1984kg, Parizer de pasare- 2155kg, Pasta de mici -484kg , Salam cu sunca -2452kg , Salam de vara- 2375kg, Sunca presata- 2033kg, Toba- 1019kgCantitatea MAXIMA : Conserva de vita 300 gr. -2230cut , Conserva de porc 300gr. - 9470cut , Pateu de ficat porc 300gr. - 14840cut , Pateu de ficat pui 300gr- 5726cut., Pate vegetal 200 gr.- 520 cut, Ciolan afumat- 2150kg, Costita afumata- 2480kg, Kaizer- 1763kg, Slanina afumata- 610kg, Oase de porc afumate- 250kg, Bacon- 1143kg, Caltabos- 676kg, Carnat porc afumat -2340 kg , Carnat proaspat- 775kg , Cabanos- 3280kg, Cremwursti de pasare- 4414kg, Cremwursti de porc-2200 kg, Polonez-3975kg , Parizer de porc- 2982kg, Parizer de pasare- 3239kg, Pasta de mici -730kg , Salam cu sunca -3682kg , Salam de vara- 3569kg, Sunca presata- 3052kg, Toba- 1534kg ;
Cantitatea totala pana la 31.12.2012 este cantitatea minima, la aceasta se adauga optiunea de prelungire cu 4 luni, prin act aditionalcf HG 925/2006, actualizata, art.6, alin.3 ;
Valoarea estimata fara TVA: intre 453, 989 si 682, 980RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire cu 4 luni prin act aditional, cf HG 925/2006, art.6, alin.3
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum :4540leiModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei : minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata . In masura in care Consiliul va respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma stabilita in conditiile art.278^1 lit.b). din OUG 34/2006, actualizata ;IMM-urile beneficiaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004. Garantia de buna executie a contractului :5 %din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executieconf.Art.16alin.2 din Legea 346/2004 (reducere cu 50%) .Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului : dupa semnarea contractului, in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 A din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare sau prezentarea formularului 12 B.
-Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
- Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prev art.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata Formular nr.5 . Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General- Negrea Rodica; Director General Adjunct Asistenta Sociala- Ilcau
Dana; Director General Adjunct Protectia Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic-Popa Mariana
-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.6 .
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta vaprezenta o imputernicire(Formular 7).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN precizat in certificatul constatator.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original /copie legalizata .Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit (traducere legalizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, etc Se solicitacel putin un contract in valoare de minim 450000 lei, fara TVA .
Dovada pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: autorizatie sanitar veterinara de functionare pentru spatiu si pentru mijloacelele de transport
Informatii privind subcontractantii
Un sistem de management al calitatii : ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
exista faza finala electronica , conf art.165, alin.2 din OUG 34/2006, ofertele admisibile vor participa la 1 runda de licitare , imbunatatind oferta de pret
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5848/03.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loccu preturi egale.In cazul in care se va constataca exista mai multe ofertele clasate pe primul loc intrucat preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, depus la sediul DGASPC Timis, in vederea departajarii preturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Regina Maria, Nr.3, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300004, Romania, Tel. +40 256490281, Email: [email protected], Fax: +40 256407066, Adresa internet (URL): www. dgaspctm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer